МОДЕРНІЗАЦІЯ ДТЗ 5244НРХ: нові «фішки» трактора, що «порвав» ринок! - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 24.19 € 26.83
МОДЕРНІЗАЦІЯ ДТЗ 5244НРХ: нові «фішки» трактора, що «порвав» ринок!

Волинь-нова

МОДЕРНІЗАЦІЯ ДТЗ 5244НРХ: нові «фішки» трактора, що «порвав» ринок!

ДТЗ 5244НРХ — ​компактна модель трактора преміумкласу, що з’явилася на ринку у 2016 році, стала вагомим здобутком усієї лінійки бренду ДТЗ і гордістю виробника. Цей трактор — ​один із найпопулярніших на ринку України, лідер у своєму класі завдяки численним технічним перевагам. Нова модифікація ДТЗ 5244НРХ 2019 року ще більш потужна, посилена та комфортна. Завдяки зацікавленим власникам, які після придбання трактора залишаються на зв’язку й діляться досвідом, у конструкцію трактора були внесені корективи, які зробили його ще кращим і ефективнішим

Почнемо з того, що спричинило найбільшу кількість зауважень серед власників тракторів ДТЗ 5244НРХ.

По-перше, були нарікання щодо міцності корпусу підіймача. У зв’язку з помилками в експлуатації були випадки його пошкодження. Тому товщину корпусу суттєво збільшили, і проблему успішно вирішили

Далі, за неповного натискання на важіль блокування диференціала відбувалося неповне вмикання муфти блокування. Це усунуто через удосконалення механізму вмикання.

Також була вкорочена центральна верхня тяга — ​тепер довжина її центральної частини становить 330 мм, стало набагато зручніше встановлювати навісне обладнання великої довжини.

Ще передні крила могли впиратися у двигун у разі повороту коліс на максимальний кут. Щоб уникнути цього, їхні кріплення зробили трохи коротшими й жорсткішими.

А тепер — ​про удосконалення, що були зроблені в модифікації 2019 року.

«Двигун-довгожитель»

Відомо, що двигуни більшого об’єму «живуть» довше, ніж такі ж за потужністю малооб’ємні. На ДТЗ 5244НРХ встановлено ще й інноваційний повітряний фільтр із 5 ступенями очищення (циклон із прозорим корпусом), повітрозабірник піднято в зону низької запиленості. Паливний фільтр грубого очищення оснащений датчиком наявності води з індикацією на приладовій панелі. Система безпечного пуску в новій модифікації діє від педалі зчеплення.

Суперкомфортне сидіння

Встановлено суперкомфортне «плаваюче» сидіння. Пружність амортизатора й кут нахилу спинки сидіння легко регулюються, є відкидні підлокітники з обох боків, ремінь безпеки. У жодного іншого трактора цього класу немає такого сидіння.

Регульована рульова колонка

Нарешті трактор отримав рульову колонку з можливістю регулювання кута нахилу, як у сучасних автівок. Колонка має 2 фіксовані положення: нижнє й верхнє, а також нефіксоване (найвище) положення — ​для зручності посадки-висадки.

Інші вдосконалення та інновації

Нова електронна панель приладів; додаткова розетка-прикурювач; причіпна тяга потовщена до 25 мм; окремий бачок ГОРУ; кут відчинення капота 75°; збільшені ручки на задніх крилах, посилені антифрикційні підніжки; великі прямокутні дзеркала; таблички кріплення номерних знаків.

Це далеко не все, що отримав ДТЗ 5244НРХ у 2019 році. Завдяки корисним інноваціям трактор серйозно «подорослішав», але незмінними залишилися його високі якість і надійність — ​основні причини популярності цієї моделі серед споживачів і безумовного лідерства на ринку!

Найважливіші переваги ДТЗ 5244НРХ

Унікальний двигун зі збільшеним об’ємом. ДТЗ 5244 НРХ має двигун об’ємом 1,9 л на відміну від 1,5 л в інших 24-сильних тракторів. Такий двигун більш еластичний: максимальний крутний момент досягається на менших обертах, і тяга зберігається практично у всьому їхньому діапазоні. За правильного вибору передач (а обирати є з чого — ​їх 9!) робота двигуна завжди залишається м’якою, розміреною, деталі не перевантажуються й менше зношуються.

Високі показники економічності. Завдяки збільшенню об’єму й підвищенню тиску впорскування з 18,5 до 20 МПа покращено розпорошення й горіння палива в циліндрах, знижена витрата палива, зросли ККД двигуна і його операційна потужність, строк служби збільшився. За умови правильної експлуатації цей двигун може відпрацювати без капремонту до 10 000 мотогодин!

Посилена трансмісія. На тракторі встановлена трансмісія потужністю до 40 к. с. Повний привід 4х4, коробка передач (3х3)+(3х3) з окремим важелем реверсу, кошик зчеплення — ​пелюстковий, як на сучасних автомобілях, практично вічний.

Надійна ходова частина. Вага трактора — ​1474 кг, тягове зусилля — ​6,8 кН. Гідравлічне рульове управління забезпечує чудову маневреність і керованість у будь-яких умовах. Шини широкого профілю 6.50–16 та 11.2–24, великий кліренс 350 мм та агротехнічний просвіт 400 мм — ​більші, ніж в інших тракторів цього класу.

Потужна навісна система. Міцні нижні поздовжні тяги з цільного сталевого бруса перерізом 65х22 мм, буксирна тяга перерізом 60х25 мм. Потужний гідропіднімач із посиленим корпусом забезпечує вантажопідйомність до 420 кг.

Найкомфортніше робоче місце водія серед тракторів цього класу завдяки великому простору, найзручнішому та ергономічному розташуванню всіх органів керування.

Найбільша на ринку гарантія — ​2 роки!

Олександр Тарасенко