
Найбільше солодощі купують Болгарія, Польща та Румунія.
Експорт Roshen щорічно зростає на 30%
Кондитерська корпорація «Рошен» нарощує продажі продукції за кордон
Про це заявив глава кондитерської корпорації в інтерв'ю Економічній правді, повідомляє портал Вголос.
«Ми щороку ростемо на 30%. [Експорт зростає] за рахунок Східної Європи», – сказав В'ячеслав Москалевський. За його словами, найбільшими імпортерами продукції Roshen є Болгарія, Румунія, Польща. Президент корпорації оцінює частку Roshen на українському ринку в 25% -27% і визнає, що компанія є найбільшим гравцем на внутрішньому ринку.
Президент корпорації оцінює частку Roshen на українському ринку в 25% -27% і визнає, що компанія є найбільшим гравцем на внутрішньому ринку.
При цьому Москалевський відкидає звинувачення у монополізмі. «Як я можу бути монополістом? Вас не турбує, що в Україні працюють Kraft, Nestle? Якщо вони займуть 100% ринку, то це нормально?» – сказав він.
Багатьох виробників кондитерських виробів Москалевський не вважає конкурентами, оскільки вони працюють в «дешевому сегменті». «Сегмент Житомира («Житомирські ласощі») – це дешева цукерка для сільських жителів. Ми не їхній конкурент. Я взагалі не знав, що таке український кондитерський ринок, поки не поїхав недавно в Кьольн на виставку і не побачив всіх. Були виробники з Дніпра, Кременчука, Одеси. Компанія, яка розвивається і росте, – «Лукас» в Кременчуці», – розповів Москалевський.
Нагадаємо, завод Roshen у І кварталі цього року експортував до країн Європейського союзу понад 4 тонни продукції, що на 22% більше порівняно з І кварталом минулого року.
