
За останні п'ять років Burberry знищила продукції більш ніж на 117 мільйонів доларів.
Страшний сон модниць!
Фірма Burberry спалила продукції майже на 40 мільйонів доларів аби не продавати її занадто дешево
Британський модний бренд класу люкс Burberry за минулий рік спалив свої речі на суму близько 36,5 млн доларів, щоб не продавати їх за дуже низькими цінами. Про це з посиланням на The Times повідомляє Новое Время. При цьому вартість знищених товарів у 2017 році виявилася на 6% більшою, ніж роком раніше.
Представники Burberry зазначають, що знищення незатребуваних колекцій – широко застосовувана практика, щоб запобігти появі продукції на сірих ринках й уникнути продажу за цінами нижче ринкових, що знецінює бренд.
До того ж, в Burberry наголошують, що спалення товарів здійснюється безпечним для навколишнього середовища способом, а отримана від спалення енергія використовується на виробництві.
До того ж, в Burberry наголошують, що спалення товарів здійснюється безпечним для навколишнього середовища способом, а отримана від спалення енергія використовується на виробництві. Проте представники міжнародної екологічної організації Грінпіс обурені подібною практикою, оскільки виробник не проявляє поваги до власних продуктів, нелегкої праці робітників і природних ресурсів, які використовуються для виробництва речей.
Ситуацією, що відбувається, незадоволені й акціонери компанії, адже за останні п'ять років Burberry знищила продукції більш ніж на 117 мільйонів доларів. Однак бренд пояснює своє рішення захистом імені та інтелектуальної власності і вже вживає заходів щодо скорочення витрат, закриття нерентабельних магазинів тощо.
Експерти The Times зазначають, що випадок з Burberry не єдиний. Компанія Richemont, яка володіє ювелірними брендами Cartier і Montblanc, за два роки знищила дорогих годинників на суму понад 500 млн доларів.
