Курси НБУ $ 39.40 € 42.34
На Волині заасфальтували вужче, щоб… їхати довше?

Ось такі вони, панове, у нас «євростандарти».

Фото Лесі ВЛАШИНЕЦЬ.

На Волині заасфальтували вужче, щоб… їхати довше?

Водії чи пасажири, яким уперше доводиться вирушати в сторону Бужан на Горохівщині, обминають тамтешню дорогу манівцями

А ось самим бужанівцям і почасти жителям тих населених пунктів, їхати до яких треба ще й за Бужанами, ніяк не обійтися, щоб не потрястися по тамтешніх ямах.  У райцентрі ж людям  потрібно потрапити у лікарню, в аптеки, на роботу, на ринок і за субсидіями…  

У райцентрі ж людям  потрібно потрапити у лікарню, в аптеки, на роботу, на ринок і за субсидіями…  

Щоправда, нещодавно дорогу стали ремонтувати, про що свідчить ось ця світлина.

Ось такі вони, панове, у нас «євростандарти».
Ось такі вони, панове, у нас «євростандарти».

 …Дивлячись , як одна з луцьких фірм, керуючись власними рішеннями,  старанно взялася за роботу, люди зраділи неабияк. Мовляв, нарешті хоча б в’їхати у село можна буде по нормальній дорозі. Трохи здивувалися, зауваживши, що для асфальтового покриття готується лише половина вщент розбитої соші.  Думали, через день-два така ж приємна доля чекає і решту її ширини…  

А дзуськи! Лише половиною тепер можна, як мовиться, котити яйце,  не боячись, що воно розіб’ється (наскільки довго – покаже час). Інша – якою була, такою й залишилася. На цю  тему одні бужанівці спершу жартували, інші  нарікали на таке вирішення проблеми бездоріжжя.

Лише половиною тепер можна, як мовиться, котити яйце,  не боячись, що воно розіб’ється (наскільки довго – покаже час). Інша – якою була, такою й залишилася.

Помирили всіх оптимісти, які, мабуть, пригадали березневе повідомлення заступника міністра регіонбуду Лева Парцхаладзе про те, що «з вересня цього року  на українських автодорогах почнуть ставити мітки за євростандартом:  кожна смуга стане вужчою на півметра, а вивільнену ширину траси віддадуть велосипедистам або громадському транспорту». 

 І хоч ремонт дороги у Бужанах мало уподібнився такому рішенню  можновладців, однак, схоже, його реалізація почалася саме з Бужан  на Горохівщині. А чим зле? Відповідно до схеми співфінансування,  всього за 800 тисяч гривень, скерованих із обласного, районного і сільського бюджетів,  замість 218-ти  заасфальтували аж 516-ть  метрів дороги обласного значення сполученням Берестечко – Ржищів.  Крім того, за цю суму ощадливі  українці вмудрилися засипати відсівом ями на 650-ти метрах дороги, яка стелиться з Бужан до Ржищева.

Треба думати, що таким неочікуваним «євростандартом» на клаптику бужанівської дороги  водії власних транспортних засобів мають тішитися теж удвічі більше?

Леся ВЛАШИНЕЦЬ.

Telegram Channel