Курси НБУ $ 39.38 € 42.32
«Укрзалізниця» розділить поїзди на класи: «комфорт», «стандарт» і «економ»

Кожен обиратиме для себе подорож залежно від свого гаманця.

Фото epravda.com.ua.

«Укрзалізниця» розділить поїзди на класи: «комфорт», «стандарт» і «економ»

Уже до кінця літа матимемо змогу їх вибирати, коли захочемо подорожувати

Про це в інтерв’ю Delo.ua повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення «Укрзалізниці» Олександр Красноштан, інформує «Економічна правда».

Він зазначив, що на сьогоднішній день «Укрзалізниця» знаходиться на фінальній стадії узгодження змін з Мінінфраструктури.

«Ідея в тому, що якщо пасажир купує квиток на поїзд класу комфорт, він отримає новий вагон (термін служби до 10 років), біотуалети, кондиціонування і т. д. Це буде повний пакет послуг. Ми припускаємо, що в поїздах класу комфорт будуть тільки купе і СВ-вагони. Маршрутна швидкість в таких поїздах буде становити не менше 70 км/год, це буде найзручніший час прибуття поїзда», – сказав він.

Якщо пасажир купує квиток на поїзд класу комфорт, він отримає новий вагон (термін служби до 10 років), біотуалети, кондиціонування і т. д.

«У поїздах типу стандарт будуть допускатися плацкарти хорошого рівня, з кондиціонером, з біотуалетом. У цих потягах буде швидкість менше, ніж 70 км/год. В економ-поїздах будуть вагони старшими, можлива відсутність біотуалету і кондиціонера», – розповів Красноштан.

Говорячи про вартість квитка, начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування УЗ відзначив, що залізничне відомство планує самостійно регулювати ціну квитка на поїзди класу комфорт і стандарт, а регулювання ціни на потяги класу економ залишити за державою.

«Якщо це вдасться, відбудуться позитивні зміни як для пасажира, так і для УЗ, адже ми на багатьох напрямках хотіли б знизити ціну на квиток», – повідомив Красноштан.

Нагадаємо, раніше в. о. голови правління УЗ Євген Кравцов заявив, що «Укрзалізниця» планує варіювати вартість квитків на потяги в залежності від зношеності і рівня комфорту пасажирського рухомого складу.

За словами в. о. глави УЗ, введення стандартів потрібно для того, щоб розділити залізничні склади за рівнем сервісу, який буде надано пасажирам.

Telegram Channel