У Рівному 7 тролейбусів готують до списання - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.08 € 32.28
 У Рівному 7 тролейбусів готують до списання

Довгожителі вже давно відбули свій термін експлуатації

ERVE.UA

У Рівному 7 тролейбусів готують до списання

За словами фахівців, вони стали небезпечними для перевезення пасажирів. Зокрема, йдеться про 6 найстаріших у комунальному підприємстві «Рівнеелектроавтотранс» тролейбусів марки «Skoda 9-ТR» та 1 «Jelcz»

На засіданні бюджетної комісії міськради депутати розійшлися в поглядах щодо подальшої долі цих електротранспортних засобів. Якщо одні пропонували просто списати машини, які вже використали свій ресурс придатності, то інші наполягали на тому, аби продати їх через систему «Прозоро». А дехто пропонував зробити зі старих «Шкод» «родзинку», яка б стала своєрідною візитною карткою Рівного.

Усе ж члени бюджетної комісії прийняли компромісне рішення. Проект передбачає розміщення оголошення на продаж (експертна оцінка — 2 мільйони 700 тисяч гривень). Якщо протягом 3-х місяців не знайдеться покупців, тоді тролейбуси просто спишуть. Однак остаточну їх долю депутати мають вирішити на сесії Рівнеради.

Проект передбачає розміщення оголошення на продаж (експертна оцінка — 2 мільйони 700 тисяч гривень).

У Рівному, крім цих, ще готують до списання тролейбуси «Skoda 9-ТR» – одні з найстаріших не лише в місті, а й в Україні. Зате вони дуже надійні. Про це свідчать солідний строк їхньої експлуатації, а також відгуки водіїв і механіків, які вважають, що для зимового періоду кращих, ніж «Skoda 9-ТR» тролейбусів немає. Нові набагато вразливіші до перепадів температури. Тому коли траплялося обледеніння контактних мереж, то на лінію спершу випускають «Skoda 9-ТR», які очищають контактні проводи, а вже за ними їдуть інші тролейбуси.

Треба зважити й на те, що до тролейбусів марки «Skoda 9-ТR» уже не випускають запчастин. А у Рівному крім тих, що належать до списання, залишається ще з десяток таких одиниць електротранспорту. Тому, на думку фахівців, логічніше зняти зі списаних тролейбусів робочі вузли й агрегати і доукомплектувати ними працюючі машини. Решту ж, фактично металобрухт, продати з аукціону.

Тож остаточне слово за депутатами Рівнеради, які мають прийняти відповідне виважене рішення щодо списання старих тролейбусів.

Валентин СТАВСЬКИЙ