
Провідною позицією українського молочного експорту залишається масло вершкове.
Експорт українських молочних продуктів набирає обертів
Виробництво та експорт українських молочних продуктів продовжує зростати, незважаючи на зменшення пропозиції вітчизняної молокосировини
Зокрема, за 9 місяців цього року порівняно із січнем−вереснем 2017 року експорт молочної продукції збільшився на 3% та склав 620 тис. т. Провідною позицією українського молочного експорту залишається масло вершкове (72% від загального обсягу), активними покупцями якого є Марокко, Туреччина, Нідерланди. Про це пише Агроньюз з посиланням на Аgropolit, яке цитує повідомлення прес-служби Економічного дискусійного клубу.
Однак статистика демонструє вельми невтішні дані: у січні−вересні поточного року всіма категоріями господарств вироблено 7 908 тис. т молока, що на 2% менше, ніж у відповідному періоді минулого року.
Однак статистика демонструє вельми невтішні дані: у січні−вересні поточного року всіма категоріями господарств вироблено 7 908 тис. т молока, що на 2% менше, ніж у відповідному періоді минулого року.
Хоча у сільгосппідприємствах виробництво молока зросло на 0,2%, у господарствах населення, які забезпечують понад 70% надоїв, зафіксовано зменшення на 2,9%.
До того ж спостерігається також суттєве збільшення надходжень імпортної молочної продукції на український ринок. Загальний обсяг імпорту молокопродуктів у січні−вересні ц. р. склав 130 тис. тонн, або збільшився проти відповідного періоду минулого року у 1,5 рази.
У обсягах імпорту молочних товарів найбільша частка належить сирам (майже 80%), які надходять на вітчизняний ринок із країн Євросоюзу (Польщі, Німеччини, Франції).
