
Педагоги вивчали особливості організації інклюзивного освітнього середовища
Провели семінар-тренінг для асистентів вчителя
Упровадження ідей інклюзії, зміна освітнього процесу відповідно до її принципів – завдання складне для усіх, хто є його учасниками
У Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар-тренінг «Нова українська школа» для асистентів вчителя, повідомляє Віппо Волинь у «Фейсбуці».
Ідея інклюзії вимагає від асистентів учителів не лише «включити» учня з особливими освітніми потребами в освітній процес закладу загальної середньої освіти, але і самим «включитися» у процес взаємодії з іншими, у процес формування командної співпраці. Асистенту вчителя необхідно навчитися бути відкритими до сприйняття нових ідей, бачити необхідність змінюватися самим, уміти прийняти і враховувати відмінності та особливості дітей.
Під час тренінгових занять розглянуто теоретичні та практичні аспекти з таких тем:
1 день – «Інклюзивне навчання: сутність, принципи, переваги»; «Основні нормативні документи»; «Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти».
2 день – «Індивідуальна програма розвитку – основний освітній документ для дітей з особливими освітніми потребами»; «Особливості організації інклюзивного освітнього середовища: принципи універсального дизайну та розумного пристосування, ресурсна кімната, медіатека».
Асистенту вчителя необхідно навчитися бути відкритими до сприйняття нових ідей, бачити необхідність змінюватися самим, уміти прийняти і враховувати відмінності та особливості дітей.
3 день – «Індивідуалізація і диференціація викладання як врахування індивідуальних особливостей кожної дитини»; «Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основі функції і завдання, форми співпраці»
Висловлюємо щиру подяку усім колегам за активну участь у заході, зичимо нових досягнень і злетів, відчуття, повноти і неповторності життя, здоров’я, невичерпних творчих сил і натхнення.




