Курси НБУ $ 39.78 € 42.31
Щоб полетіти, пасажири «скинулися» авіакомпанії на запчастини до літака

Правилами авіакомпанії не дозволено брати додаткових коштів у клієнтів.

Економічна правда

Щоб полетіти, пасажири «скинулися» авіакомпанії на запчастини до літака

У літака Boeing 787 авіакомпанії LOT, який повинен був виконати переліт за маршрутом Пекін-Варшава, зламався гидронасос, а оскільки швидко купити новий можна було тільки за готівку, то пілот попросив пасажирів посприяти покупці

Як зазначається, несправність літака була виявлена коли пасажири тільки почали прибувати в аеропорт для реєстрації на рейс. Було виявлено, що з гідронасосу протікає рідина.

Про це повідомляє «Економічна правда» з посиланням на ЦТС.

На купівлю нового механізму замість пошкодженого у пілотів лайнера не вистачило власних коштів, і вони вирішили попросити суму в 340 доларів у пасажирів.

В якості моральної компенсації авіакомпанія надала чотирьом пасажирам квитки на наступний рейс з відкритою датою.

Чотири пасажири відгукнулися на прохання і «скинулися» на гідронасос. В результаті, після 10 годин ремонтних робіт Boeing з 249 пасажирами піднявся в повітря і виконав успішний рейс до Варшави.

В аеропорту польської столиці чотирьох пасажирів попросили затриматися - представник LOT повернув їм гроші.

«Знаю, що ви зіткнулися сьогодні з ситуацією нетиповою, за яку хотів би сильно вибачитися. Можете вірити чи ні, але працівник складу в Пекіні відмовився приймати будь-яку іншу форму розрахунку, крім готівки. Через що і виникло все це непорозуміння» , - сказав пасажирам Мачей Вільк, операційний директор LOT.

На запитання одного з них, «чи є подібна ситуація нормальною» для авіакомпанії, топ-менеджер LOT відповів: «Ця ситуація є ненормальною, наш представник був готовий зробити переказ, заплатити карткою».

В якості моральної компенсації авіакомпанія надала чотирьом пасажирам квитки на наступний рейс з відкритою датою.

Telegram Channel