
Чи врятують рівненський аеропорт
Чи спрацює «Коло порятунку»
Ситуація на обласному комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт «Рівне» знову скрутна. Менеджмент не зміг повною мірою використати можливості, які були для них створені, і заробити достатньо грошей, аби стабілізувати ситуацію
Своєрідне коло порятунку запропонувала Рівненська облдержадміністрація у вигляді «Програми розвитку «Міжнародного аеропорту «Рівне» на 3 роки». Цей документ обласна рада прийняла ще у травні ц.р. У ньому, зокрема, пропонують реальні механізми щодо кількох проблемних питань: погашення боргу, закупівлю обладнання, створення умов для приходу інвесторів (можливість концесії).
Пріоритетним завданням зараз, очевидно, є зняти напругу, а для цього треба виплатити борг із зарплати працівникам. Тому перший транш в сумі 1,7 мільйона гривень заплановано вже в перших місяцях нового року.
Але зважаючи на те, що програму прийняли посеред бюджетного року, гроші на її виконання можна було б знайти тільки за рахунок перевиконання бюджету області. Цей показник становить менш, ніж 5 відсотків, що є недостатнім. Відтак мільйони гривень на погашення боргу будуть закладені вже в бюджет області з початку наступного, 2019 року.
Пріоритетним завданням зараз, очевидно, є зняти напругу, а для цього треба виплатити борг із зарплати працівникам. Тому перший транш в сумі 1,7 мільйона гривень заплановано вже в перших місяцях нового року.
Однак серед депутатів облради немає одностайної думки щодо того, чи виділяти велику суму коштів з обласного бюджету на погашення інших боргів підприємства. Проти цього виступають, зокрема, ті депутати, які працюють у бізнесі. Мовляв, прибутковість чи збитковість — це перемоги і проблеми керівника підприємства, а не відповідальність усіх платників податків області.
Валентин СТАВСЬКИЙ
