Курси НБУ $ 39.67 € 42.52
Які проблеми турбують лучан?

Найбільша кількість дзвінків стосувалась житлово-комунальної сфери.

z-city.com.ua.

Які проблеми турбують лучан?

Протягом місяця в групу оперативного реагування «15-80» надійшло близько трьох тисяч звернень громадян

Як інформує офіційний сайт Луцької міської ради, про це сьогодні під час оперативної наради повідомив заступник директора департаменту ЦНАП Василь Сарай. За його словами, найбільша кількість дзвінків стосувалась житлово-комунальної сфери нашого міста, основна частина яких була викликана налагодженням системи теплопостачання по стояках.

446 звернень надійшло на адресу ДКП «Луцьктепло». 162 дзвінка стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

132 звернення стосувалося відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. 13 грудня поточного року стався збій системи, в результаті чого освітлення вмикали в ручному режимі. 124 дзвінки - щодо роботи КП «Луцькводоканал».

63 дзвінки переадресовано на виконання в ПАТ «Волиньгаз». 39 повідомлень стосувались несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів, які передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс».

 73 дзвінка стосувались роботи маршрутних автобусів.

Щодо зупинки ліфтів, отримали 37 звернень. На даний час у місті, у зв’язку з закінченням терміну експлуатації та проведенням капітального ремонту, зупинено 29 ліфтів.

Слід відзначити, що дуже стурбовані лучани збільшенням кількості безпритульних агресивних собак на вулицях міста. З цього приводу надійшло 25 дзвінків, які передано в КП «Ласка».

73 дзвінка стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, занедбаний та брудний стан автобусів, грубу поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху, неможливість відслідкувати рух по системі МАК на маршрутах №№ 1; 2; 3; 8; 9а; 10; 11; 12; 17; 19; 22; 23; 24; 25; 26; 28; 29; 31; 32; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 21 повідомлення було викликане через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

Секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт закликав керівників усіх підприємств та служб оперативно реагувати на кожне зауваження від громадян, які надходять до служби «15-80».

Також він наголосив на активізації роботи з ремонту ліфтів у багатоповерхівках. Першочергово потрібно ремонтували ліфти у тих будинках, мешканці яких самостійно зібрали необхідні кошти на ремонт.

Відділ інформаційної роботи міської ради.

Telegram Channel