Курси НБУ $ 39.67 € 42.52
Старшокласники у США на математиці... будують

Програму розробили двоє вчителів зі штату Колорадо, щоб учні впроваджували знання з математики в життя.

УП

Старшокласники у США на математиці... будують

Щотижня на уроках геометрії більш ніж 20 старшокласників школи в Евриці, США, замикають у шафках свої рюкзаки та мобільні телефони, натомість одягають каски та захисні окуляри

Замість класичного уроку за партою, вони нарізають деревину електропилами, вимірюють її і молотками збирають новий маленький будинок, пише Hechinger Report, передає УП.

Дім будують під керівництвом вчителя. Він житловий, але крихітний. Має всього 8 метрів у довжину.

Ця старша школа в Евриці – одна з більш ніж 400 шкіл США, що впровадила урок "Геометрія в будівництві".

Менш ніж за два місяці вони майже закінчили будівництво каркасу будинку 4х8 метрів.

"Ви насправді маєте пробувати робити це на уроках. Це приносить набагато більше задоволення, практики та це набагато цікавіше", – каже 14-річний Такер Барт.

Ця старша школа в Евриці – одна з більш ніж 400 шкіл США, що впровадила урок "Геометрія в будівництві".

Програму розробили двоє вчителів зі штату Колорадо. Вони хотіли, щоб учні впроваджували знання з математики в життя. На уроках курсу учні використовують геометрію, щоб будувати власні маленькі будиночки чи інші споруди.

Журналіст запитав учнів, що вони думають про такі заняття, почув, що так вони можуть працювати на вулиці своїми руками замість простого сидіння у класі. Вони знають, що вивчати математику – важливо і корисно.

Такої ж думки і керівництво школи. Адже якщо учні самі створили, вони пам'ятатимуть це краще, ніж коли просто завчать.

Троє дівчат сидять збоку і спостерігають, як інші будують будиночок. Це не їхній свідомий вибір. Їм не дозволили працювати, бо вони не закінчили своє домашнє завдання, пояснює 15-річний Грег Свартс.

Потім вони мають прийти сюди перед уроками, щоб зробити роботу, яку сьогодні пропустили. Школярі кажуть, що їм воно подобається.

Після кожного такого заняття вчителі зобов'язують учнів оцінити роботу кожного члена команди і запитати, чого вони досягли.

Один з викладачів цього курсу Девід Люке пояснює, що так діти вчаться бути відповідальними і підготовленими до світу, де їм потрібно буде працювати.

Заняття передбачають багато спроб і помилок. Студенти розбиваються на групи і вирішують різні типи проблем. Десь надто широка дерев'яна дошка, десь вона навіть прибита хиталася.

Більшість дітей вчили одне одного, пропонували нові техніки, вказували на помилки, які варто виправити для вирішення проблеми.

Дослідження у кількох старших школах штату Колорадо показало, що студенти-"будівельники" мали вищі середні бали з математики у порівнянні з "класичними" учнями.

Вчитель Скотт Барк пояснює це тим, що помилка у будівничому класі має вищу ціну. Адже не так порахують чи розрахують – і не зачиняться вхідні двері, наприклад. Чи не триматиметься каркас.

До того ж, є ще дві причини, чому такі уроки корисні.

По-перше, не всі випускники вступлять до коледжу, тому показати учням інші альтернативи для робити –  непогана ідея, яка допоможе знайти напрямок в розвитку і ціль.

А практичні навички на кшталт роботи з деревом чи зварювання потрохи зникають у суспільстві, хоча вони затребувані.

Telegram Channel