Курси НБУ $ 39.79 € 42.38
З початку року у групу оперативного реагування «15-80» надійшло більше тисячі телефонних звернень від лучан

27 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів.

pro-beeline.com

З початку року у групу оперативного реагування «15-80» надійшло більше тисячі телефонних звернень від лучан

В середньому щодоби надходило 51 звернення

Про звернення громадян, що надійшли у групу оперативного реагування “15-80” за період з 1 по 20 січня 2019 року, присутніх інформувала директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як, повідомляє Луцька міська рада. За її словами, з початку року на адресу міської ради надійшло 1013 телефонних звернень (в середньому 51 за добу), 358 з них - інформаційно-консультативного характеру.

Найбільша кількість дзвінків, а саме 135, стосувалось житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 22 повідомлення; ЖКП-3 – 40; ЖКП-7 – 12; ЖЕК-8 ЖБК – 7; ЖКП-11 – 5; ТзОВ «М.Ж.К.» – 33. Звертались мешканці міста з проханнями ліквідувати ями на проїжджій частині на просп. Волі, 7, 37 та на вул. Даргомижського, 2; виконати благоустрій на зупинці вул. Ковельської; облаштувати майданчик для сміттєвих контейнерів на вул. Кравчука, 28.

Найбільша кількість дзвінків, а саме 135, стосувалось житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 22 повідомлення; ЖКП-3 – 40; ЖКП-7 – 12; ЖЕК-8 ЖБК – 7; ЖКП-11 – 5; ТзОВ «М.Ж.К.» – 33.  

Крім цього, мешканці будинку на вул. Ковельській, 3 стурбовані проведенням перепланування в приміщенні на 1-му поверсі. Стверджують про виконання робіт зі знесенням стін та наполягають на проведенні перевірки.

Слід зауважити, що дуже стурбовані лучани збільшенням кількості безпритульних агресивних собак на вулицях міста, особливо в районі Вересневого та ЛПЗ. Щодо зазначеного, надійшло 16 повідомлень від мешканців з вул. Володимирська, 55; Черняховського, 1; Бенделіані; Польової, 1; Корольова, 9; Куделі, 11, 18; бульвар Др.Народів. Звернення передано в КП «Ласка».

27 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, порушення водіями правил дорожнього руху та відмову їхати до кінцевих зупинок, відсутність озвучення назв зупинок на маршрутах №№ 1; 3; 9; 9а; 10; 12; 17; 23; 24; 25; 26; 28; 32; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 14 повідомлень було викликано через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

Telegram Channel