Британське видання The Daily Telegraph вибачилося перед дружиною Трампа - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.16 € 34.25
Британське видання The Daily Telegraph вибачилося перед дружиною Трампа

Стаття «Таємниця Меланії» містить ряд помилкових тверджень.

Фото The Daily Telegraph.

Британське видання The Daily Telegraph вибачилося перед дружиною Трампа

Отакої!

Британське видання The Daily Telegraph вибачилось перед Меланією Трамп (на фото) і погодилося виплатити їй компенсацію за «істотну шкоду» через статтю, опубліковану минулого тижня. Вибачення видання опублікувало на своєму сайті, інформує «Європейська правда».

Газета повідомила, що її стаття «Таємниця Меланії» містить ряд помилкових тверджень.

The Daily Telegraph погодилося виплатити Меланії ТРамп компенсацію за «істотну шкоду» через статтю.

Серед них заяви про те, що перша леді США пробилася в модельному бізнесі завдяки чоловікові і що вона плакала в ніч виборів.

Газета визнала, що Меланія Трамп була «успішною професійною моделлю до того, як зустріла свого чоловіка і отримала роботу моделі без його допомоги».

Видання також визнало помилковим твердження, що в 2005 році мати, батько і сестра Меланії Трамп переїхали в Нью-Йорк, щоб жити в будинках, що належать Дональда Трампа.