
Минулого року працівникам Львівської залізниці вдалося піймати понад 2 тисячі таких порушників, яких оштрафували на майже 70 тисяч гривень.
Не завжди екстрім закінчується безкровно
Відео про те, як у Рівному двоє підлітків-екстремалів, коли наближався потяг, лягли на колію так, щоб поїзд проїхав над ними, а їх товариш усе це знімав на телефон, облетіло соціальні мережі
.Машиніст сигналив, однак юнаки продовжували лежати. Коли поїзд зупинився - хлопці встали і втекли.
На жаль, не все так закінчується безкровно.
Торік на території області через власну необережність та неуважність травмувалася 101 особа, 58 з них – смертельно, тоді як упродовж 2017 року зазнали травм 84 особи, в тому числі 47 людей загинули.
Лише цього року на Рівненщині на залізничних коліях травмувалося четверо осіб. З них вижив лише один чоловік, інші троє загинули. У деяких випадках це виглядало скоріше, як самогубство, в одного навіть знайшли передсмертну записку.
Торік на території області через власну необережність та неуважність травмувалася 101 особа, 58 з них – смертельно, тоді як упродовж 2017 року зазнали травм 84 особи, в тому числі 47 людей загинули.
За результатами аналізу, проведеного фахівцями Львівського відділу Департаменту охорони праці Укрзалізниці, найчастіше нещасні випадки трапляються внаслідок ходіння по коліях і переходу залізничних колій у невстановлених місцях.
Майже 40 відсотків від загальної кількості нещасних випадків було зафіксовано у вечірній час доби – з 18-ї до 24-ї години, ще 25 відсотків – з 120-ї до 18-ї години. Переважна більшість постраждалих – чоловіки (77 зі 101-ї травмованої особи). Крім того, 37 відсотків з потерпілих – безхатченки, ще 32 відсотки – пенсіонери.
Є серед травмованих минулого року є троє дітей віком до 16-ти років. Життя одного з неповнолітніх медикам урятувати не вдалося.
Моторошні фото і відео на залізничних об»єктах чи рухомому складі, якими молодь часто хизується у соціальних мережах, свідчать, що таких випадків могло би бути значно більше. Адже в таких ситуаціях від лиха порушників відділяють лічені міліметри чи секунди – застерігають залізничники.
Валентин Ставський.
