Служба ВВС видалила скандальну публікацію про Петра Порошенка до рішення суду - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.02 € 30.60
Служба ВВС видалила скандальну публікацію про Петра Порошенка до рішення суду

Ото закрутилася справа!

thedrum.com

Служба ВВС видалила скандальну публікацію про Петра Порошенка до рішення суду

Як відомо, у 2018 році Президент України подав позов проти ВВС за наклеп через матеріал про те, що посередники українського керівника заплатили щонайменше $400 тисяч за першу зустріч з Дональдом Трампом

Служба BBC видалила зі свого сайту статтю, щодо якої подав позов президент Петро Порошенко, оскільки очікує рішення суду.

Про це Громадському повідомили у прес-службі BBC, інформує Українська правда.

"Ми вирішили видалити статтю з нашого веб-сайту на час очікування результату", - йдеться у повідомленні.

"Ми вирішили видалити статтю з нашого веб-сайту на час очікування результату.

Також у BBC вважають, що "діяли в інтересах суспільства і будуть продовжувати захищати цю справу".

Нагадаємо:

9 лютого юрист компанії Atkins Thomson Solicitors Грехем Аткінс, який представляє інтереси президента Петра Порошенка в позові проти ВВС, заявив, що Високий суд Англії визнав публікацію видання такою, що нанесла шкоду репутації Порошенка.

8 лютого видання PressGazette повідомило, що суд у Лондоні в ході попереднього слухання справи визнав однобоким матеріал ВВС.

У 2018 році президент Петро Порошенко подав позов проти ВВС за наклеп через матеріал про те, що посередники українського керівника заплатили щонайменше $400 тисяч за першу зустріч з Дональдом Трампом.

У позові йдеться, що BBC відмовилось опублікувати спростування або вибачення, і ця історія залишається доступною на веб-сайті BBC. Станом на 10 лютого публікація вже недоступна.

У матеріалі ВВС йшлося про те, що пізніше засуджений адвокат Дональда Трампа Майкл Коен отримав секретний платіж у розмірі 400 або 600 тисяч доларів від посередників Порошенка за організацію першої зустрічі між ним та Дональдом Трампом у червні 2017 року.

В адміністрації Порошенка назвали публікацію ВВС відвертою брехнею і вимагали спростування цієї інформації.