Ми їм цигарки, а вони нам – суші?
У 2018 року Україна відправила на експорт в Японію продукції АПК на $ 112,7 млн, що на 31,4% більше 2017 року ($ 85,8 млн)
Про це повідомила в.о. міністра аграрної політики і продовольства України Ольга Трофімцева, інформує портал AgroNews.
«У Токіо відкрилася виставка FOODEX 2019, в якій Україна вперше представлена національним стендом за підтримки FAO, EBRD. 16 українських виробників приймають там участь. Японія є надзвичайно цікавим для нас ринком збуту і ринком у фокусі відповідаючи секторальної експортної стратегії », – прокоментувала Ольга Трофімцева.
«Японія імпортує значні обсяги харчової продукції щороку, тому ми маємо всі можливості бути країною-стратегічним партнером для Японії з точки зору забезпечення продовольчої безпеки», – додала Ольга Трофімцева.
ТОП-5 товарних позицій експорту в Японію за 2018 р.:
- Тютюнові вироби – $ 71,2 млн (10,5 тис. т);
- Ячмінь – $ 22,4 млн (120,6 тис. т);
- Пшениця і суміш пшениці та жита – $ 12,2 млн (69,1 тис. т);
- Шоколад і продукти, що містять какао – $ 2,2 млн (777 т);
- Томати, приготовлені або консервовані – $ 985 тис. (1,4 тис. т).
«Японія імпортує значні обсяги харчової продукції щороку, тому ми маємо всі можливості бути країною-стратегічним партнером для Японії з точки зору забезпечення продовольчої безпеки», – додала Ольга Трофімцева.
ТОП-5 товарних позицій імпорту з Японії за 2018 р.:
- Ефірні масла – $ 4,5 млн (140 т);
- Продукти для приготування соусів і готові соуси – $ 550 тис. (285 т);
- Спирт – $ 289 тис. (11 т);
- Хлібобулочні і кондитерські вироби – $ 180 тис. (22 т);
- Жива і морожена риба – $ 163 тис. (49 т).