З початку року луцький ЦНАП обслужив 45 тисяч 420 відвідувачів
Про це команда ЦЕнтру надання адміністративних послуг повідомила під час підведення підсумків діяльності департаменту за січень-лютий 2019 року
За два місяці роботи від початку року у ЦНАП міста Луцька звернулося 45 тисяч 420 відвідувачів, яким було надано 44 тисячі 541 послугу.
Відтепер інформаційна картка та заява на будь-яку адміністративну послугу доступна онлайн на сайті Луцької міської ради у розділі «ЦНАП» - «Адміністративні послуги». Запроваджено нову послугу - «Публікація оголошення про втрату оригіналу документу». 18 послуг надано за моделлю «мобільного адміністратора». Підписано узгоджене рішення з Головним територіальним управлінням юстиції у Волинській області щодо організації надання адміністративних послуг з державної реєстрації актів цивільного стану через ЦНАП міста Луцька.
Запроваджено нову послугу - «Публікація оголошення про втрату оригіналу документу». 18 послуг надано за моделлю «мобільного адміністратора».
«Щодня ми бачимо, яким правильним рішенням було створення ЦНАП у місті Луцьку, - зазначив керуючий справами виконкому Юрій Вербич. - Спочатку ніхто не вірив в універсалізм адміністраторів, але ви своєю роботою довели, що це можливо. Хоч і робота у вас нелегка, ви знаходитеся так би мовити на «передовій», але вам вдається надавати послуги швидко і якісно. Ви є одним з найкращих і найпрогресивніших департаментів, на вас рівняються інші, ви задаєте рух і ніколи не зупиняєтеся на досягнутому. У вас чудова команда. Ми вами пишаємося».