Курси НБУ $ 41.64 € 48.78
Тепер громада має свій логотип

Правильне використання логотипа будує візуальну комунікацію.

Городищенська сільська рада.

Тепер громада має свій логотип

Вчора в приміщенні будинку культури села Городище відбулась сорок шоста (сімнадцята) позачергова сесія сьомого скликання Городищенської сільської ради

На порядку денному було чимало питань, з них чи не найбільше земельних, зокрема розгляд заяв, повідомляється на сайті Городищенської сільської ради.

Розглядалися питання про виконання певних Програм за 2018 рік (Програми «Організація харчування учнів загально – освітніх навчальних закладів Городищенської сільської ради на 2018-2020 роки, Програми оздоровлення та відпочинку дітей Городищенської сільської ради на 2018-2020 роки,  Програми розвитку сільського господарства Городищенської сільської ради на 2018-2020), про внесення змін до бюджету на 2019 рік та багато інших, серед яких і питання затвердження логотипа та брендбука Городищенської громади.

Головний спеціаліст гуманітарного відділу Галина Бакош представила усім, розроблений ФОП Бугайчуком Антоном Павловичем, логотип і окреслила основні моменти та кольорові варіації його використання, зосередивши увагу на основному кольорі – зеленому.

 Одноголосно рішення «Про затвердження логотипа та брендинга Городищенської громади» було прийнято.

Галина Сергіївна не залишила без уваги й елементи брендинга та познайомила присутніх із словом «айдентика», пояснивши, що правильне використання логотипа будує візуальну комунікацію.

Отже, що означає логотип?

Графічний знак поєднує в собі та відображає основні особливості громади: потиск рук – об’єднання двох районів (Луцького та Горохівського) та відкритість до співпраці; колоски – об’єднання п’яти сільських рад (Городищенської, Несвічівської, Угринівської, Бережанківської та Михлинської) та аграрний напрямок економічного розвитку.

Не сесію була запрошена Олена Кузьмич, радник з комунікацій Волинського центру розвитку місцевого самоврядування, котра також додала декілька слів про важливість візуального спілкування та просування в медіапросторі. Децентралізаторка подякувала працівникам гуманітарного відділу та голові громади за активність роботи в цьому напрямку.

Одноголосно рішення «Про затвердження логотипа та брендинга Городищенської громади» було прийнято. Тож, найближчим часом очікуйте змін, для початку, на офіційному сайті Городищенської сільської ради та сторінці громади у «Фейсбуці».

Telegram Channel