Відомий волинський бренд дорожчий за «Рошен» - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 23.50 € 26.26
Відомий волинський бренд дорожчий за «Рошен»

Брендом "Торчин" на 12 місці, а "Roshen" - лише на 16 місці.

vskidku.com.ua

Відомий волинський бренд дорожчий за «Рошен»

Опубліковано топ-50 найдорожчих українських національних брендів

Про це повідомляє УНН з посиланням на рейтинг журналу "Кореспондент". Список складений на основі даних, наданих журналу правовласниками брендів.

У рейтинг потрапили виробники напоїв і продуктів харчування, заправки, рітейли, мобільні оператори.

Перше місце в рейтингу займає бренд "Київстар", вартістю 245,2 млн дол. Друге - "Моршинська", вартістю 178,2 млн дол., третє - "Фокстрот" (176,9 млн дол.).

Виробники продуктів харчування представлені в рейтингу брендом "Торчин" - 12 місце (35,2 млн дол.), "Roshen" - 16 місце (126,7 млн дол.), "Світоч" - 19 місце (117,2 млн дол. ), "Рудь" - 30 місце (100 млн дол.) та інші. 

Виробники продуктів харчування представлені в рейтингу брендом "Торчин" - 12 місце (135,2 млн дол.), "Roshen" - 16 місце (126,7 млн дол.), "Світоч" - 19 місце (117,2 млн дол. ), "Рудь" - 30 місце (100 млн дол.) та інші.

У список також потрапили бренди холдингів аграрної галузі - "Наша Ряба" - 21 місце (113,3 млн дол.), "М'ясна гільдія" - 35 місце (95,3 млн дол.), "Бащинський" - 37 місце (92,7 млн дол.), "КОМО" - 43 місце (74,1 млн дол.) і "Пирятин" - 45 місце (65,9 млн дол.)

Додамо, що правовласником брендів "Наша Ряба" і "Бащинський" є ПрАТ "Миронівський хлібопродукт" - найбільший експортер курятини в Україні. Компанія в 2018 році здійснила 88,2% всіх зовнішніх поставок м'яса птиці на міжнародні ринки і забезпечила надходження в Україну 450 млн доларів валютної виручки.