Курси НБУ $ 39.67 € 42.52
Рівненський аеропорт, попри свої мільйонні борги, робить півмільйонні знижки для авіакомпаній

Щосуботи з рівненського летовища літають чартерні рейси з туристами до Єгипту.

Фото rivne1.tv.

Рівненський аеропорт, попри свої мільйонні борги, робить півмільйонні знижки для авіакомпаній

Таку щедрість аеропорту виявила Держаудитслужба під час останньої перевірки, і фінансові зловживання рівненського аеропорту стали темою обговорення на колегії Рівненської ОДА

З доповіддю про порушення виступив Анатолій Карп’юк, начальник управління Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області.

– Аудит у рівненському аеропорту проводили на звернення обласної ради, – зазначив пан Карп’юк. – Три роки тому ми також перевіряли це підприємство і знайшли прямих порушень на 1 млн грн. Керівництво аеропорту врахувало недоліки і старається на ті ж граблі не наступати. Але, на жаль, ми знову виявили порушення. Фінансова дисципліна на підприємстві – не на належному рівні. Так, керівник надає заборонену законодавством знижку на півмільйона гривень на обслуговування чартерних рейсів. Суб’єктивні пояснення цьому є, але все ж це порушення. Також було виявлено, що аеропорт сплатив за електроенергію півмільйона гривень, які б мали заплатити орендарі, проте їм не було виставлено рахунки. Також підключені до електричної системи аеропорту дві приватні автозаправки та готельно-ресторанний комплекс «Софія». А ще підприємство має трохи більше 2 млн грн дебіторської заборгованості і не проводить заходів, аби орендарі повернули борг. Якщо ситуацію не змінити, то аеропорт стане Нью-Васюками.

Якщо ситуацію не змінити, то аеропорт стане Нью-Васюками.

Коментарі директора аеропорту Ігоря Насинюка отримати не вдалося: на телефонні дзвінки він не відповідав. Його перший заступник В’ячеслав Свінтозельський зазначив, що відповісти на зауваження аудиторів детально може лише директор. Втім, зазначив:

– АЗС та «Софія» – субпідрядники. У них – окремі договори з електропостачальним підприємством, але лінії електромереж йдуть від нас. Економіст та директор підприємства про це знають. Щодо знижок для авіакомпаній, то це спочатку узгоджували з обласною радою, а тоді вже з директором.

У «Софії» на наше прохання також прокоментували ситуацію:

– З 1998 року у нас є договір, що нам аеропорт постачає електроенергію. В аеропорту є лічильник, який рахує, скільки нам електроенергії постачається. Також від аеропорту нам виставляється рахунок, за яким ми і платимо: РОЕК за електроенергію і аеропорту за її перетікання. Тобто все законно.

Зазначимо, що торік обласна рада уклала з Ігорем Насинюком контракт на три роки – до липня 2021 року. За рік до цього керівництво Рівненської ОДА вимагало звільнити пана Насинюка, звинувачуючи у неефективній роботі. Після пікетів працівників аеропорту під стінами облради та ОДА директора залишили на посаді. Проте не виключено, що нові висновки Держаудитслужби керівництво області зможе використати як підставу для дострокового розірвання контракту з Ігорем Насинюком.

Додамо, що Рівненська облрада на минулій сесії не проголосувала за створення конкурсної комісії, яка мала би оголосити конкурс та обрати інвестора, якому б віддали аеропорт у концесію. На наступну сесію, що буде за місяць, це питання планують виносити знову.

А тим часом щосуботи з рівненського летовища літають чартерні рейси з туристами до Єгипту. Відправляє літаки туроператор JoinUp, який працює з авіаперевізником «Буковина».

Левко ЗАБРІДНИЙ.


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.

Telegram Channel