На ринку з’явилося морозиво з начинками з буряка, гарбуза і моркви - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 23.69 € 26.24
На ринку з’явилося морозиво з начинками з буряка, гарбуза і моркви

На заміну фруктовим начинкам, які так звикли вибирати споживачі, прийшли овочеві (буряк, гарбуз і морква).

agronews.ua

На ринку з’явилося морозиво з начинками з буряка, гарбуза і моркви

Виробництво десерту в першому кварталі 2019 р склало 26,1 тис т, що на 21,7% перевищує аналогічний показник січня-березня минулого року (20,8 тис. т)

За даними Держстату, загальний обсяг пропозиції на українському ринку морозива в минулому році склав 153 тис. Т, що на 1,2% менше ніж у 2017 році (155 тис. т). Як і більшість продуктів, морозиво має свою сезонність виробництва, яке залежить від споживчого попиту, а саме травень-серпень, тоді як виробництво у вересні-грудні є найбільш низьким, пише Агроньюз з посиланням на lenta.ru.

Виробництво десерту в першому кварталі 2019 р склало 26,1 тис т, що на 21,7% перевищує аналогічний показник січня-березня минулого року (20,8 тис. т).

Основними покупцями українського морозива є Молдова – 26%, РФ – 22,7% і Ізраїль – 14,5%. Ці ж країни лідирують серед покупців і в цьому році. 

Український обсяги експорту морозива далекі від показників головних гравців, таких як Німеччина (169 тис. т), Франція (144,9 тис. ) і Бельгія (142,7 тис. т). За даними митниці, в минулому році вітчизняні виробники відвантажили на експорт 6,1 тис т морозива загальною вартістю $ 13,3 млн, що на 17,6% в обсязі і на 19,5% в грошовому еквіваленті перевищують показники 2017 го. Основними покупцями українського морозива є Молдова – 26%, РФ – 22,7% і Ізраїль – 14,5%. Ці ж країни лідирують серед покупців і в цьому році.

Імпорт, в свою чергу, досить млявий і в 2018 році був в 20 разів нижче експорту (6,148 тис. т проти 296 т). Ситуація і в цьому році залишилася незмінною (1,9 тис. т проти 56 т).

Головними споживачами морозива на світовому ринку є країни ЄС: Німеччина, Великобританія, Нідерланди, Франція і Іспанія. І щоб перемагати на високо конкурентному ринку, виробники представляють ряд смакових новинок. Найпопулярніший тренд сьогодні – «смак дитинства» (морозиво фасоване в конусоподібні стаканчики, з начинкою з карамелі і зефіру).

На заміну фруктовим начинкам, які так звикли вибирати споживачі, прийшли овочеві (буряк, гарбуз і морква). Серед веганів користується популярність морозиво з авокадо. А на ринку США зростає попит на морозиво з великим вмістом білка, повідомляє UFEB.