Обгортка впливає на наш вибір
Науковці вважають, що на ваші вподобання може впливати обгортка солодощів
Про це пише УП.Життя. з посиланням на Science Alert.
Команда дослідників з Мельбурнського університету в Австралії стверджує, що їх дослідження може допомогти людям зрозуміти, чому саме вони обирають певні продукти. Хоча й маркетологи компаній можуть взяти результати цієї наукової роботи на озброєння.
"Є різниця між тим, як людина сприймає смак фізіологічно, і як на це впливають зовнішні фактори, такі як обгортка, назва бренду та інші когнітивні й психологічні механізми", – каже один з учасників дослідницької команди.
Емоційний відгук про шоколад був сильнішим, коли обгортку можна було побачити.
Для дослідження набрали 75 волонтерів. Їм ставили питання, які базувались на трьох факторах: враження про смак шоколаду без обгортки; враження про пакування, але без дегустації; враження про смак шоколаду, обгортку якого волонтери бачили.
Для третьої частини питань, шматочки одного й того самого шоколаду були загорнуті в шість різних пакувань: "ошатне", "просте", "особливе", "здорове" та "преміум".
Учасники дослідження мали оцінити смак продукту, пояснити, які емоції цьому сприяли, та чи будуть вони купувати продукт у майбутньому.
Волонтери ставили шоколаду нижчу оцінку, якщо обгортка не відповідала тому, який саме продукт всередині.
Якщо на пакуванні були позитивні слова, то і продукт, і пакування отримували вищі оцінки.
Також емоційний відгук про шоколад був сильнішим, коли обгортку можна було побачити.
Хоча саме смак шоколаду був основним чинником того, чи будуть учасники купувати його й надалі, те, як виглядав шоколад в обгортці, впливало на їхній вибір.