![Кожен другий споживач природного газу на Рівненщині передає показання лічильника онлайн](https://volyn.com.ua/content/thumbs/750x500/a/wg/u2bzxv-24ysw3ko6oqxdmlmmwbphm4jpuj7owga.jpg)
Дистанційні сервіси нині в моді
Кожен другий споживач природного газу на Рівненщині передає показання лічильника онлайн
Спостереження «Рівнегаз Збуту»
Для споживачів Рівненщини найпопулярнішим сервісом залишається "Особистий кабінет" на сайті на сайті 104.ua. Його переваги оцінили майже 60 тисяч споживачів "Рівнегаз збуту", повідомляє Інтерфакс-Україна.
"Якщо споживач використовує дистанційні сервіси, у нього фактично відпадає потреба їхати в районні чи обласні центри обслуговування клієнтів, щоб звіряти чи уточнювати оплату або нарахування. Прогрес йде вперед", – каже директор ТОВ "Рівнегаз Збут" Володимир Кошельник.
Ще майже 45 тисяч клієнтів віддають перевагу спілкуванню із компанією через Контакт-центр.
"Якщо споживач використовує дистанційні сервіси, у нього фактично відпадає потреба їхати в районні чи обласні центри обслуговування клієнтів, щоб звіряти чи уточнювати оплату або нарахування. Прогрес йде вперед", – каже директор ТОВ "Рівнегаз Збут" Володимир Кошельник.
В онлайн-кабінеті клієнти "Рівнегаз Збуту" мають можливість не лише сплачувати за спожитий газ і передати показання, а й переглянути історію своїх розрахунків, завантажити рахунок, дізнатися ціну природного газу чи звернутися до фахівців газової компанії з питанням, записатися на прийом до керівників газової компанії. Для користувачів "Особистого кабінету" доступна послуга "зворотний зв'язок".
Нові послуги компанії розраховані на споживачів, які використовують до 5 особових рахунків
![Telegram Channel](https://volyn.com.ua/src/img/channel.jpg)