Ведучі грузинського телеканалу «Руставі 2» зірвали випуск новин заявою про звільнення - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 24.24 € 26.66
Ведучі грузинського телеканалу «Руставі 2» зірвали випуск новин заявою про звільнення

Цензура!!!

Фото «Українська правда».

Ведучі грузинського телеканалу «Руставі 2» зірвали випуск новин заявою про звільнення

«У нас нема території свободи слова!»

Головний інформаційний випуск телекомпанії «Руставі 2» у вівторок увечері був перерваний після заяв у прямому ефірі його ведучих Діани Джоджуа і Михайла Сесіашвілі, що вони залишають канал, на якому працювали понад 10 років. Про це повідомляє «Українська правда» з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна».

 «Протягом усього цього часу ми були, криза була і компромісний тон, але у нас була територія свободи. Сьогодні її на «Руставі 2» немає, тому ми йдемо з телеканалу і продовжимо боротьбу за свободу. Зустрінемося в іншому просторі і на іншому каналі», – оголосила Джоджуа.

Після цієї заяви ведучих інформаційний випуск «Кур’єр» був перерваний.

Після цієї заяви ведучих інформаційний випуск «Кур’єр» був перерваний.

Кілька годин тому новий генеральний директор «Руставі 2» Паата Салія повідомив на брифінгу про звільнення кількох провідних журналістів телекомпанії.

У Грузії з телеканалу «Руставі 2» звільнили ведучого Георгія Габунія, який 7 липня у прямому ефірі своєї авторської програми облаяв президента Росія Володимира Путіна.

Дії журналіста засудили президент і прем’єр-міністр Грузії Саломе Зурабішвілі і Мамука Бахтадзе, а також російське МЗС і прес-секретар Путіна Дмитро Пєсков.