Курси НБУ $ 39.67 € 42.52
Рекламний кабінет Facebook дозволяє охопити 18 млн українців — дослідження

Ми користуємося і нами користуються

unsplash.com

Рекламний кабінет Facebook дозволяє охопити 18 млн українців — дослідження

Мова про аудиторію двох соцмереж

Українська аудиторія Facebook та Instagram весною цього року зменшилася на мільйон — компанія боролася з фейковими акаунтами. Утім вже восени цифри повернулися до попередніх показників, повідомляє Детектор Медіа.  На IV Форумі креативних індустрій стратег PlusOne Олександр Аргат презентував їхнє дослідження аудиторії цих онлайн-платформ.

У дослідженні компанії PlusOne зазначається, що проникнення Facebook в Україні – 31%, що нижче, ніж у країнах ЄС (для порівняння у Чехії – 47%, Франції – 46%). Щодо Instagram – Україна в лідерах (26%), але поступається Росії (28%) та Туреччині (48%).

 «Найважливіша цифра — 18 мільйонів. Це та аудиторія соціальних мереж Facebook, Instagram, а також FacebookMessenger, до якої ми можемо достукатися за допомогою рекламних інструментів компанії. Це та кількість, до якої дозволяє донести свої меседжі рекламний кабінет фейсбука, що дорівнює майже всій інтернет-аудиторії України», — зазначив Олександр Аргат.

Він додає, що розрив в аудиторіях соціальних мереж Facebook та Instagram поступово скорочується. Зараз у Instagram зареєстровано 11 млн користувачів з України, а у Facebook — 13 млн. «Є всі підстави вважати, що Instagram може навіть обігнати Facebook по кількості аудиторії в Україні», — каже пан Аргат.

 «Найважливіша цифра — 18 мільйонів. Це та аудиторія соціальних мереж Facebook, Instagram, а також FacebookMessenger, до якої ми можемо достукатися за допомогою рекламних інструментів компанії. Це та кількість, до якої дозволяє донести свої меседжі рекламний кабінет фейсбука, що дорівнює майже всій інтернет-аудиторії України», — зазначив Олександр Аргат.

Facebook найбільш популярний у Київській (55%), Львівській (39%) та Дніпропетровській (35%) областях, йдеться у дослідженні. Найнижче проникнення у Чернігівській та Запорізькій – по 27%. Instagram досяг найвищого проникнення в Київській (42%), Одеській (32%) та Дніпропетровській (29%) областях. Найменш популярна соцмережа – у Чернігівській (17%), Черкаській (18%) та Житомирській (19%) областях.

Telegram Channel