Курси НБУ $ 39.67 € 42.52
Стало відомо, чому безпілотний автомобіль Uber збив пішохода

Треба удосконалювати програму

Uber

Стало відомо, чому безпілотний автомобіль Uber збив пішохода

Машина не знала, що люди порушують правила

Національна рада з безпеки на транспорті США опублікувала матеріали 20-місячного розслідування ДТП, в рамках якої безпілотний автомобіль Uber збив пішохода, інформує Дзеркало тижня.

Виявилося, що в програмне забезпечення машини не було закладено те, що пішоходи можуть переходити дорогу за межами пішохідного переходу, повідомляє Wired.

Безпілотний автомобіль Uber збив 44-річну Елейн Херцберг, яка переходила дорогу в темряві. З якоїсь причини автопілот не зреагував на пішохода та в'їхав у неї на повній швидкості. Оператор Рафаела Васкез, яка сиділа за кермом автомобіля, також не встигла відреагувати.

Результати розслідування показали, в програмному забезпеченні Uber були допущені помилки, які стосуються безпеки. Виявилося, що програмне забезпечення не було навчено реагувати на пішоходів, які переходять дорогу у недозволеному місці.

Крім того, розробники Uber настільки боялися помилкових спрацьовувань, що заклали секундну затримку між сигналом про можливе зіткнення і реакцією на нього. Компанія також відключила автоматичну гальмівну систему Volvo, яка, за словами автовиробника, могла б істотно знизити швидкість, на якій було завдано удару, або навіть уникнути зіткнення.

Результати розслідування показали, в програмному забезпеченні Uber були допущені помилки, які стосуються безпеки. Виявилося, що програмне забезпечення не було навчено реагувати на пішоходів, які переходять дорогу у недозволеному місці. 

Все це може пояснити те, чому автопілот машини, який помітив Херцберг не знизив швидкість і врізався в неї, в результаті чого його відкинуло на 20 метрів. Автопілот помітив пішохода за 5,6 секунди до зіткнення, чого було достатньо, аби уникнути його. Разом з тим, спочатку він класифікував жінку як іншу машину, потім перевів її в розряд «інше», потім знову повернувся до машини, потім до велосипеда, потім знову до «іншого» і врешті зупинився на категорії «велосипед».

Програмне забезпечення не змогло зрозуміти, що перед ним людина, оскільки його не навчили, що пішоходи можуть зустрічатися і за межами пішохідних переходів.

Telegram Channel