
Результати міжнародного дослідження PISA не стали для пані міністерки неочікуваними.
Ганна Новосад стурбована, що зміст освіти не має реального зв'язку з життям
Міністерка освіти і науки повідомила, що результати міжнародного дослідження PISA не стали неочікуваними і засвідчили дуже затеоретизоване спрямування української школи
Про це вона сказала в ефірі програми «Сніданок з 1+1», передає Освіта.
«Усі розуміли що є певні проблеми в системі освіти. Але зараз ми отримали дані, які підтверджують, що наші учні не завжди можуть використовувати ту суму знань, яку вони мають, для вирішення певних життєвих ситуацій», - зазначила міністр.
За її словами, тестування PISA вимірює не суму знань та формул, а те як учень може використовувати знання в життєвих ситуаціях.
Наші учні не завжди можуть використовувати ту суму знань, яку вони мають, для вирішення певних життєвих ситуацій.
«Ті результати, які ми маємо, показали дуже затеоритизоване спрямування нашої школи. Воно має дуже мало ефекту на успішність наших учнів. Безперечно найгірші результати ми показали у математиці і для нас це такий дзвіночок, що з цією наукою необхідно працювати глибше. На наступний рік ми будемо детальніше працювати над новим державним стандартом базової освіти, і в першу чергу з математичною галуззю, для того щоб зробити так, щоб те, що ми закладаємо у зміст освіти мало реальний зв'язок з життям», - зазначила міністр.
Вона також наголосила, що 36% українських підлітків не можуть працювати з елементарними математичними діями і «мають великі проблеми з дробами і відсотками».
Також міністр освіти висловила переконання, що для вирішення цього питання потрібно переглянути зміст освіти, розвантажити програми і дати учням більше часу на вивчення математики.
