Маркетингові кампанії досліджують смаки дітей і підлітків і продають дані великим корпораціям - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.22 € 30.77
Маркетингові кампанії досліджують смаки дітей і підлітків і продають дані великим корпораціям

Діти мають право не піддаватися рекламному навіюванню

Гастроном

Маркетингові кампанії досліджують смаки дітей і підлітків і продають дані великим корпораціям

Про це свідчить дослідження ООН

Діти і підлітки щодня піддаються бомбардуванням в соціальних мережах, які рекламують шкідливі продукти від фаст-фуду до тютюну і алкоголю. Про це йдеться у звіті ООН під назвою «Майбутнє за дітьми світу?», який був випущений комісією з більш ніж 40 експертів, скликаній Всесвітньою організацією охорони здоров'я (ВООЗ), ЮНІСЕФ та медичним журналом The Lancet, передає Дзеркало тижня.

Рекламодавці продають дані про дітей, отримані з електронних ігор, глобальних технологічних гігантів, повідомив провідний автор звіту професор глобальної охорони здоров'я і сталого розвитку в Лондонському університетському коледжі Ентоні Костелло, передає Reuters.

«Діти мають право не піддаватися щоденному бомбардуванню своїх телефонів рекламою або розкраданням даних», - сказав Костелло.

Рекламодавці продають дані про дітей, отримані з електронних ігор, глобальних технологічних гігантів, повідомив провідний автор звіту професор глобальної охорони здоров'я і сталого розвитку в Лондонському університетському коледжі Ентоні Костелло, передає Reuters.

«Глобальна шкідлива реклама орієнтована на дітей, особливо навколо речей, які будуть впливати на їх розвиток і здоров'я - таких, як реклама цукру, фаст-фуду, тютюну, алкоголю, азартних ігор», - сказав Костелло на брифінгу.

У деяких країнах діти бачать до 30 000 телевізійних рекламних роликів на рік, у той час як у Сполучених Штатах зростає вплив реклами вейпінгу на молодих людей. У Бразилії, Китаї, Індії та Нігерії дві третини опитаних у віці від 5 до 6 років могли ідентифікувати як мінімум один логотип сигаретного бренду.

За словами Костелло, багато ігр «насправді зроблені рекламними компаніями, які потім будуть продавати всі дані цих дітей без дозволу великим (технологічним) компаніям ...».

У доповіді йдеться, що діти піддаються комерційному маркетингу, який пов'язаний з купівлею нездорової їжі. Кількість дітей і підлітків, що страждають на ожиріння, зросла в 11 разів з 11 мільйонів в 1975 році до 124 мільйонів в 2016 році.

У жовтні 2016 року ВООЗ заявила, що уряди повинні оподатковувати солодкі напої для боротьби з глобальними епідеміями ожиріння і діабету, рекомендації, які галузь в той час назвала «дискримінаційними» і «недоведеними».