Під час карантину в Україні у понад п'ять разів зріс онлайн-попит на нацюцюрники - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.38 € 33.43
Під час карантину в Україні у понад п'ять разів зріс онлайн-попит на нацюцюрники

Цей коронавірус ще та зараза!

Фото: dpchas.com.ua

Під час карантину в Україні у понад п'ять разів зріс онлайн-попит на нацюцюрники

Воно й зрозуміло: люди таки мають вдома чимось займатися...

За останній місяць серед онлайн-покупок у мережі торговельних центрів «Епіцентр» виріс попит на медичні товари, маски та презервативи.

Про це свідчить аналітика epicentrk.ua, інформує Українська правда.

«Найбільшим попитом в epicentrk.ua за останній місяць користувалися медичні витратні матеріали одноразового використання. Продажі медичних масок, захисних рукавичок, респіраторів, бахіл, бинтів тощо виросли у 50 разів. На другому місці – медичні прилади (інгалятори, термометри, засоби кварцування тощо) – попит на них виріс у 17 разів», - йдеться у повідомленні.

На третьому місці - фарба та колоранти (продажі зросли у 7 та 13 разів відповідно).

На четвертому місці - презервативи: під час карантину їх продажі зросли у 5,5 разів.

На четвертому місці - презервативи: під час карантину їх продажі зросли у 5,5 разів.

«Дезінфектори та антисептики замикають п’ятірку товарів-лідерів. Динаміка їхніх продажів у epicentrk.ua збільшилася за березень учетверо», - додали в «Епіцентрі».

«Кількість замовлень в epicentrk.ua з 12 березня, початку карантину, збільшилася на 83% у порівнянні з попереднім місяцем. Це пов’язано як з самоізоляцією населення і збільшенням частки покупок через e-commerce в цілому, так і з обмеженістю в роботі стаціонарних магазинів «Епіцентр», - заявила директор департаменту діджитал-маркетингу «Епіцентр К» Андрій Труш.

Зазначається, що лідерами за кількістю замовлень в epicentrk.ua стали міста-мільйонники: Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро. 

«Також на epicentrk.ua виросла кількість замовлень на оздоблювальні матеріали – у 3,2 рази зріс попит на шпалери, у 2,5 рази – на змішувачі, у 2,2 рази – на плитку та ламінат. А ще необхідність сидіти вдома збільшила вдвічі динаміку продажів побутової хімії та телевізорів і у 1,5 рази – продажі пральних машин», - йдеться у повідомленні.