Рівненчани розробили туристичну стратегію - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.70 € 32.90
Рівненчани розробили туристичну стратегію

Тунель кохання щороку відвідують понад 20 тисяч туристів з багатьох країн світу.

Фото ukrinform.ua.

Рівненчани розробили туристичну стратегію

Стратегія розроблена на наступні 7 років у спортивному, подієвому, історичному і гастрономічному напрямках

Керівництво Рівненської області вважає туристичну галузь пріоритетною для краю і називає її «драйвером економіки» через неабиякий вплив на розвиток регіону. Тож під час карантину місцева влада зайнялася пошуком шляхів розвитку туристичної галузі. Зокрема, акцент зробили на внутрішньому туризмі. І цими днями в облдержадміністрації презентували нову концепцію Рівненщини туристичної.

У межах оновленої концепції Рівненщини туристичної запрацював новий сайт «Рівне тревел». Він містить інформацію про 182 туристичні локації, 40 готових маршрутів, 23 екскурсоводів, 48 віртуальних подорожей.  

Говорить голова РОДА Віталій Коваль: «Стратегія розроблена на наступні 7 років у напрямках: спортивному, подієвому, історичному і гастрономічному. У межах оновленої концепції Рівненщини туристичної запрацював новий сайт «Рівне тревел». Він містить інформацію про 182 туристичні локації, 40 готових маршрутів, 23 екскурсоводів, 48 віртуальних подорожей. А з часом кількість 3D-турів зросте на понад 100 осіб.

Туристична привабливість регіону – в місцевій кухні. Тому в межах презентації нової концепції «Рівненщини туристичної» представили проєкт «Кулінарна спадщина Полісся». Він спрямований на пошук автентичних страв з кожного куточка області, а також виробників регіонального продукту.

Валентин СТАВСЬКИЙ.


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.