Рівненчани розробили туристичну стратегію
Стратегія розроблена на наступні 7 років у спортивному, подієвому, історичному і гастрономічному напрямках
Керівництво Рівненської області вважає туристичну галузь пріоритетною для краю і називає її «драйвером економіки» через неабиякий вплив на розвиток регіону. Тож під час карантину місцева влада зайнялася пошуком шляхів розвитку туристичної галузі. Зокрема, акцент зробили на внутрішньому туризмі. І цими днями в облдержадміністрації презентували нову концепцію Рівненщини туристичної.
У межах оновленої концепції Рівненщини туристичної запрацював новий сайт «Рівне тревел». Він містить інформацію про 182 туристичні локації, 40 готових маршрутів, 23 екскурсоводів, 48 віртуальних подорожей.
Говорить голова РОДА Віталій Коваль: «Стратегія розроблена на наступні 7 років у напрямках: спортивному, подієвому, історичному і гастрономічному. У межах оновленої концепції Рівненщини туристичної запрацював новий сайт «Рівне тревел». Він містить інформацію про 182 туристичні локації, 40 готових маршрутів, 23 екскурсоводів, 48 віртуальних подорожей. А з часом кількість 3D-турів зросте на понад 100 осіб.
Туристична привабливість регіону – в місцевій кухні. Тому в межах презентації нової концепції «Рівненщини туристичної» представили проєкт «Кулінарна спадщина Полісся». Він спрямований на пошук автентичних страв з кожного куточка області, а також виробників регіонального продукту.
Валентин СТАВСЬКИЙ.