463 мільйони дітей не змогли отримати доступ до дистанційного навчання після закриття шкіл через COVID-19 - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.15 € 34.16
463 мільйони дітей не змогли отримати доступ до дистанційного навчання після закриття шкіл через COVID-19

Через карантин близько 1,5 мільярда школярів відчули на собі проблеми із закриттям шкіл.

A Los Angeles Unified School District student attends an online class at Boys & Girls Club of Hollywood in Los Angeles, Wednesday, Aug. 26, 2020. The LAUSD schools resumed classes with distance learning, but many underprivileged students still struggle, according to Mel Culpepper, CEO of Boys & Girls Club of Hollywood. The facility is open for children whose parents must leave home to work. There is no charge. Snacks and lunch are provided. "These kids are already behind," said Culpepper. "Our mission is to help the kids and families that need us most and that's what we are doing." (AP Photo/Jae C. Hong)

Фото JCH

463 мільйони дітей не змогли отримати доступ до дистанційного навчання після закриття шкіл через COVID-19

За даними звіту Дитячого фонду Організації об’єднаних націй ЮНІСЕФ це щонайменше третина школярів у світі

Про це йдеться в новому звіті організації від 27 серпня.

«Для великої кількості дітей освіта повністю була порушена впродовж місяців, що є надзвичайною ситуацією у світі. Ці наслідки можна буде відчути в економіці та суспільному житті у наступні десятиліття», – заявила виконавча директорка ЮНІСЕФ Генрієтта Форе.

В ООН зазначили, що через карантин близько 1,5 мільярда школярів відчули на собі проблеми із закриттям шкіл. Згідно зі звітом, до таких проблем належать відсутність техніки й інструментів для дистанційного навчання вдома, доступу до телебачення, радіо та інтернету.

Через карантин близько 1,5 мільярда школярів відчули на собі проблеми із закриттям шкіл.

У звіті наголошується на значній нерівності в доступі до дистанційної освіти між регіонами. Найбільше постраждали школярі у країнах Африки південніше Сахари, де щонайменше половина всіх учнів не може навчатися віддалено.

ЮНІСЕФ додає, що доступ до дистанційного навчання найчастіше втрачають школярі молодших класів. Щонайменше 70% школярів дошкільного віку — 120 мільйонів дітей — не можуть навчатися дистанційно через відсутність програм онлайн-навчання для цієї освітньої категорії та технічного обладнання. Згідно зі звітом, дистанційно також не можуть навчатися 29% молодших школярів — 217 мільйонів, щонайменше 24% учнів середньої школи — 78 мільйонів, 18% школярів старших класів — 48 мільйонів школярів.

Карантин перервав традиційне шкільне навчання понад мільярда школярів в усьому світі. В ООН зазначили, що пандемія COVID-19 призвела до найбільших порушень в освіті за всю історію. 

«Щонайменше 40 мільйонів дітей в усьому світі втратили освіту у свій критичний дошкільний рік. А батьки, особливо жінки, були змушені брати на себе великі домашні клопоти», — наголосили в організації.

В ООН додали, що попри те, що уроки проводяться по радіо, телебаченню та в інтернеті, багато учнів залишаються недосяжними. Наприклад, діти з обмеженими можливостями, представники меншин або груп, що перебувають у неблагополучних місцях, студенти-переселенці та студенти-біженці, а також ті, хто живе у віддалених районах. Усі вони ризикують втратити час на отримання необхідної освіти.

Що відомо

Крім освіти, за даними ООН, постраждає і туристична сфера усіх країн світу. Вона може недорахуватися близько 120 мільйонів робочих місць через кризу, спричинену пандемією COVID-19.