Курси НБУ $ 39.64 € 42.30
Понад 16 тисяч доларів за рекламу: ОПОРА на Волині фіксувала більше оплачених дописів у Facebook за тиждень до старту кампанії

Реклама й факти різняться.

Фото телеканалу Прямий.

Понад 16 тисяч доларів за рекламу: ОПОРА на Волині фіксувала більше оплачених дописів у Facebook за тиждень до старту кампанії

Лідером за кількістю дописів та сумою витрачених коштів став народний депутат від Луцька, очільник партії «За майбутнє» Ігор Палиця

Протягом останнього тижня перед стартом виборчої кампанії потенційні учасники вибрів з Волині активізували такий інструмент, як платна реклама у соціальній мережі Facebook. Про це інформує сайт vybory.detector.media.

Лідером за кількістю дописів та сумою витрачених коштів став народний депутат від Луцька, очільник партії «За майбутнє» Ігор Палиця.

Реклама Google

Представники Громадянської мережі ОПОРА моніторили публічні сторінки волинських політиків та місцевих осередків партій за період з 27 серпня по 4 вересня. Виявили понад сотню публікацій, котрі транслювали із застереженням як повідомлення, пов’язані із соціальними питаннями, виборами або політикою.

Абсолютним рекордсменом і за кількістю постів, і за обсягом витрачених коштів стала сторінка «Ігор Палиця».

Абсолютним рекордсменом і за кількістю постів, і за обсягом витрачених коштів стала сторінка «Ігор Палиця», котра присвячена діяльності народного депутата від Луцька та лідера партії «За майбутнє». Йдеться про 27 постів, ввімкнених на рекламу після 27 серпня, та 50 – у вересні. У більшості ідентичні публікації рекламували по кілька разів – від 2 до 6, однак є й 11 унікальних публікацій, котрі рекламувалися лише раз.

Публікації висвітлювали результати з’їзду партії, містили відеофрагменти виступу лідера у політичних ток-шоу, рекламували та запрошували вподобати власне сторінку, повідомляли про візити на підприємства, містили вітальні тексти тощо.

Зауважимо, що рекламні повідомлення, пов’язані із соціальними питаннями, виборами або політикою, таргетувалася на різні регіони, а не лише на Волинь. Ціни за рекламні публікації також були різними: від 0 до 3-3,5 тис. доларів.

Загалом же за період 27 серпня - 2 вересня витрати сторінки на рекламу, пов'язану із соціальними питаннями, виборами або політикою, становили 16 тис. 789 доларів.

Загалом же за період 27 серпня - 2 вересня витрати сторінки на рекламу, пов'язану із соціальними питаннями, виборами або політикою, становили 16 тис. 789 доларів.

Щодо сторінок обласних осередків партій, то найактивніше розміщувала рекламу сторінка «Слуга Народу – Волинь». У моніторинговий період тут вмикали на рекламу 16 повідомлень. Загальні витрати на рекламу у період з 29 серпня до 3 вересня становили 198 доларів. Публікація рекламувала інтерв’ю потенційного кандидата у мери Луцька Романа Бондарука, його роздуми про переваги децентралізації, деталі реалізації програми «Велике будівництво» на Волині, інформацію про місцезнаходження партійного офісу тощо.

На сторінці «Волинь ЗА майбутнє» у вказаний період виявлено 7 рекламних дописів. Сторінки «Європейська Солідарність Волинь» та «Народний Рух України Волинь» протягом тижня до старту виборчої кампанії рекламували два дописи, таргетовані на Волинську область; а «ВО «Батьківщина» Волинь» мала лише один допис.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про рекламу», політична реклама - інформація у будь-якому вигляді, поширена в будь-якій формі, яка має на меті популяризацію діяльності політичної партії (організації партії), привернення уваги до діяльності політичної партії (організації партії) та її позиції щодо питань загальнодержавного (місцевого) значення. 

Також нагадаємо, що згідно з частиною 1 статті 52 Виборчого кодексу України передвиборна агітація розпочинається кандидатом, партією (організацією партії) наступного дня після дня прийняття виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидата (кандидатів) і закінчується о 24 годині останньої п’ятниці перед днем голосування.

Telegram Channel