Волинянам пропонують користуватися електронними трудовими книжками
Новий сервіс впровадив Пенсійний фонд України
Скористатись новою послугою можна, зареєструвавшись на веб-порталі електронних послуг ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису.
Інформація про трудові відносини працівника та сплачені страхові внески відображатиметься в електронній трудовій книжці за даними звітності роботодавця з 1998 року.
У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.
Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.
У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі. Електронна трудова книжка створює можливість автоматичного призначення пенсії, без звернення до органів Пенсійного фонду.
Для громадян – це сервіс, який дозволить дізнатися детальну інформацію про свою трудову діяльність та страховий стаж, який дає право не тільки на пенсійне забезпечення а і на соціальні виплати та допомоги з боку держави та страхових фондів.
Читайте також: Коли українцям перерахують пенсії. Кабмін назвав дату.