Курси НБУ $ 39.59 € 42.26
На Волині відкрили першу в Україні централізовану службу «104»

Бригада аварійної служби виїжджатиме на виклик не пізніше, ніж через 5 хвилин після його оформлення

Фото 104.ua.

На Волині відкрили першу в Україні централізовану службу «104»

Виклики з будь-якої точки області надходитимуть до оператора на центральну АДС, що розташована у Луцьку

В обласному центрі відкрили першу в Україні централізовану аварійно-диспетчерську службу «104». Відтепер усі дзвінки від волинян надходять на прямий номер 104. Централізована служба – сучасна, інноваційна та оптимізована. Газовики покращили якість обслуговування споживачів і суттєво зменшили час очікування «аварійки» для волинян.

Перша новація централізованої диспетчерської аварійної служби газу АТ «Волиньгаз» – єдиний оперативний диспетчерський центр у Луцьку за номером «104», інформують у пресслужбі відомства.

«Відтепер виклики з будь-якої точки області надходитимуть до оператора на центральну АДС, що розташована у Луцьку. Далі диспетчер зафіксує заявку та передає її бригаді, яка знаходиться найближче до місця виклику. Фактично, операторів та диспетчерів у районах немає, там базуються лише бригади АДС, – розповідає голова правління АТ «Волиньгаз» Мирослав Коротя. – Це інноваційне рішення дозволить якісніше та ефективніше працювати аварійно-диспетчерській службі 104. І, в першу чергу, нові зміни відчують споживачі природного газу».

Аварійна газова служба – це структурний підрозділ газорозподільної компанії, який цілодобово та без вихідних локалізує та ліквідує аварійні ситуації в газових мережах.

У споживачів з’явились мобільні телефони, а цифрові технології відкривають набагато більше можливостей. Потреба прив’язувати диспетчерську службу до певного місця зникла – виклики можна приймати централізовано, а керувати усіма процесами віддалено. При цьому споживачі не відчуватимуть ніяких незручностей.

Друга новація – система GPS-навігації, якою оснащенні всі автомобілі служби «104». Вона дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, направити його найкоротшим шляхом, або, за потреби, направити на допомогу додаткову бригаду. Це суттєво покращить якість обслуговування споживачів, скоротить час очікування аварійної служби. Третя новація – оптимізація роботи служби «104».

«Раніше в АДС «Волиньгазу» працювали 48 диспетчерів (із них на зміну заступали 12). Вони приймали та оформляли близько 40 викликів на добу, а також контролювали їх виконання.

Навіть якщо аварійну газову службу викликали один раз на день, у диспетчерській всеодно чергувала людина, яка могла б зафіксувати повідомлення про аварійну ситуацію», – повідомив начальник централізованої АДС «Волиньгаз» Валентин Киричук.

Аварійна газова служба – це структурний підрозділ газорозподільної компанії, який цілодобово та без вихідних локалізує та ліквідує аварійні ситуації в газових мережах. Оскільки природний газ – вибухонебезпечна речовина, аварійній газовій службі було присвоєно короткий номер виклику екстрених служб – «104». Окрім того, служба має вимоги і нормативи стосовно прийому та обробки викликів у випадку аварійних ситуацій та аварій в системі газопостачання. Зокрема, всі виклики споживачів надходять на номер «104», записуються, а бригада аварійної служби виїжджає на виклик не пізніше, ніж через 5 хвилин після його оформлення.

Нагадаємо, 16 жовтня у Луцьку та на Волині не буде світла: перелік адрес.

 
 

 

Telegram Channel