Курси НБУ $ 39.79 € 42.38
44-річну «Волинянку» оживили і тепер вона «на ходу»

Реставратори відзначають жвавість машинки, легкість управління і незвичні відчуття при роботі кермом.

Фото 24 канал.

44-річну «Волинянку» оживили і тепер вона «на ходу»

Київські реставратори з клубу Old Car Service привезли з Черкаської області непогано збережений ЛуАЗ-969А 1976 року випуску і відновили його роботу

Про це повідомляє 24 канал.

Це луцький всюдихід однієї з ранніх модифікацій – у версії «969А», з прямим капотом і утилітарним, мало не «вантажним» інтер’єром, розповідає видання.

Рідкісну машину знайшли у далекому селі Черкаської області. Перший і, до речі, єдиний власник тримав машину у гаражі. Селянин наїздив на ній з 1976 року лише 41 тис. км.

Реставратори відзначають жвавість машинки, легкість управління і незвичні відчуття при роботі кермом.

Після покупки «Волинянку» привезли до Києва на лаветі, оскільки з двигуном були певні негаразди.

Кілька днів тому всі неполадки було усунуто, і після багаторічного простою машину завели і протестували у русі. Реставратори відзначають жвавість машинки, легкість управління і незвичні відчуття при роботі кермом.

«Вражає комплектність даного примірника: на місці рідні сидіння, залишилася недоторканою світлотехніка, і навіть автономний бензиновий опалювач, який власники часто викидали або модернізували до непізнаванності, стоїть на своєму місці під капотом. Цікаве доповнення до заводської комплектації – в бардачку лежали двійко газет, датованих початком червня 1977 року…» – пишуть у публікації.

Абсолютна більшість ЛуАЗів першого покоління, якщо і дожили до наших днів, то у спотвореному вигляді, кажуть автолюбителі. За словами реставраторів київського клубу, в машині працюють усі системи і агрегати. Навіть брезентовий тент був рідним, але коли машину витягли на повітря, він швидко зруйнувався.

У подальших планах – повернути машині рідну «гуму». А от із перефарбуванням поки що вирішили не поспішати, адже рідна фарба на кузові теж багато чого варта.

Telegram Channel