59-річна лучанка втратила понад 50 тисяч гривень через «дзвінок з банку» - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.47 € 33.96
59-річна лучанка втратила понад 50 тисяч гривень через «дзвінок з банку»

Не давайте своїх даних незнайомим людям.

Фото: 20 хвилин.

59-річна лучанка втратила понад 50 тисяч гривень через «дзвінок з банку»

Волинян попереджають: «Дзвінок із банку» – шахрайська схема!

Схема шахрайства «дзвінок із банку», уже, здавалося б, загальновідома, але заяви від потерпілих від неї надходять у правоохоронні органи мало не щодня. Доводиться констатувати, що шахраї вигадують все нові й нові її варіанти – і тепер уже телефонують до потерпілих, назвавшись працівниками банку, не лише під приводом необхідності розблокування банківської картки, припинення «хакерської атаки» на рахунок, зміни пін-коду тощо, але і щоб «оштрафувати» клієнта.

Ошуканці, які заволоділи 50 700 грн довірливої 59-річної лучанки, ретельно продумали послідовність дій.

Її персональні дані та те, що вона має картку конкретного банку, вони дізналися, прочитавши оголошення про продаж нею дублянки на сайті оголошень та прикинувшись потенційними покупцями.

Жінка охоче назвала їм номер картки та своє прізвище й ім'я, бажаючи продати річ. І це, на перший погляд, нічим їй не загрожувало.

Проте наступного дня їй подзвонили нібито з банку. Назвавши жінку на ім'я й викликавши цим довіру, псевдобанкір розповів, що на її рахунок намагалися некоректно перевести гроші, такі операції заборонені для цього виду карток, відтак вона мусить сплатити штраф.

Ошуканці, які заволоділи 50 700 грн довірливої 59-річної лучанки, ретельно продумали послідовність дій.

За кілька хвилин, «змилувавшись» над переляканою клієнткою, «добрий» працівник банку сказав, що треба зробити, аби «уникнути штрафу». Звісно, жінка повідомила ошуканцю все, що йому було необхідно, аби заволодіти всіма її заощадженнями.

Прокуратура вкотре нагадує: аби не стати жертвою шахраїв, у жодному разі не повідомляйте нікому свої персональні дані, реквізити своїх банківських рахунків, не виконуйте ніяких дій на прохання «працівників банку», адже справжні працівники банківських установ навіть у вихідні чи святкові дні не проводять жодних операцій у телефонному режимі.

Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном «банківський працівник» чи «представник мобільного оператора» – потелефонуйте у банк чи до оператора та з'ясуйте ситуацію.

Якщо ви загубили мобільний або сім-карта перестала працювати, відразу ж заблокуйте прив’язані до цього номеру телефону банківські картки.

Лише ваша пильність та здоровий глузд убезпечить вас від шахрайських дій зловмисників.

Джерело: Наталка МУРАХЕВИЧ, прес-служба прокуратури області