Із COVID-фонду «дорожній картель» украв мільярди гривень, – ексрадник голови ОПУ - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.37 € 33.76
Із COVID-фонду «дорожній картель» украв мільярди гривень, – ексрадник голови ОПУ

Викривальні заяви роблять колишні високопоставлені члени команди Володимира Зеленського.

Фото gordonua.com.

Із COVID-фонду «дорожній картель» украв мільярди гривень, – ексрадник голови ОПУ

Колишній радник очільника ОП наголошує, що кошти коронавірусного фонду були штучно витрачені, і насправді без цих 35–36 млрд гривень можна було збудувати ту саму протяжність доріг

«Із COVID-фонду «дорожній картель» украв мільярди гривень». 

Такий допис колишній радник голови Офісу Президента Андрія Єрмака Ігор Уманський опублікував у фейсбуці.

 

За його словами, ініційована главою держави Володимиром Зеленським програма «Велике будівництво», якою передбачено спорудження доріг, шкіл, лікарень тощо, — яскраве підтвердження зростання рівня корупції.

«2020–й запам’ятається українцям надовго. Не тільки через пандемію та недолугу боротьбу з нею, а й через безпрецедентний рівень зростання корупції та втрату владою адекватного сприйняття реальності. Так зване «Велике будівництво» — яскраве тому підтвердження», — пише він.

Уманський заявив, що за останні два роки бюджет на облаштування доріг зріс у 3 рази. При цьому, за його словами, до тендерних вимог вносилися зміни, які сприяли тому, щоб замовлення отримували певні компанії.

За дивним «збігом обставин», підкреслює Уманський, новим умовам відповідає лише шість компаній — улюбленці «долі», або «картель», як їх називають колеги. Вигравати «смачні» тендери можуть лише вони.

«Зі стартом «Великого будівництва» почалися зміни у вимогах до тендерної документації. За дивним «збігом обставин» новим умовам відповідає лише шість компаній — улюбленці «долі», або «картель», як їх називають колеги. Вигравати «смачні» тендери можуть лише вони. Але якщо придивитись — ці компанії не завжди будують дороги безпосередньо, а перепродають підряди субпідрядникам із дисконтом 30–40%», — зазначає Уманський.

Ця ж шістка компаній, запевняє він, отримала прямо чи опосередковано кошти у сумі, яка збігається з тією, яку «Укравтодор» одержав на будівництво доріг з COVID-фонду.

 

 «Якщо скласти всі тендери цієї «мерзенної шістки» та вирахувати оці «дисконти» — маємо (хтось має!) близько 36 мільярдів грн — саме таку суму отримав додатково «Автодор» із «ковідного фонду» на «Велике будівництво». Магія цифр, чи не так?» — додає Ігор Уманський.

Колишній радник очільника ОП наголошує, що кошти коронавірусного фонду були штучно витрачені, і насправді без цих 35–36 млрд гривень можна було збудувати ту саму протяжність доріг. Проте, зауважує ексрадник Єрмака, все це незабаром випливе, оскільки міжнародні партнери вимагатимуть аудиту цих коштів. «Дурнів не так багато. МВФ поцікавиться аудитом як ковідного фонду, так і Укравтодору. Уряду його робити лячно», — підсумовує Уманський.

Василь КІТ


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.