Вартість українських брендів зросла: назвали місце країни у світовому рейтингу - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.47 € 33.96
Вартість українських брендів зросла: назвали місце країни у світовому рейтингу

Україна посіла 55-те місце.

Фото «Укрінформ».

Вартість українських брендів зросла: назвали місце країни у світовому рейтингу

Наша країна опинилася між Грецією і Словаччиною

У щорічному рейтингу вартості національних брендів Україна посіла 55-те місце.

Торік вона була 56-та, з посиланням на британську консалтингову компанія Brand Finance повідомляє «Мінфін».

Через пандемію Covid-19 сотня провідних національних брендів сукупно втратила $13,1 трлн вартості. Їх загальна вартість впала до $84,9 трлн.

Багаторічний лідер рейтингу - США - втратив 14% вартості бренду, яка становить $23,7 трлн. З оголошенням Байдена переможцем президентських виборів-2020 країна, ймовірно, намітить новий курс і змінить багато політики, що проводять за чинного президента.

Через пандемію Covid-19 сотня провідних національних брендів сукупно втратила $13,1 трлн вартості. Їх загальна вартість впала до $84,9 трлн.

Незважаючи на політичну невизначеність, абсолютне домінування і успіх американських брендів у світі завжди забезпечуватиме економіку та репутацію країни надійним захистом.

Вартість бренду Китаю втратила 4%. Швидка реакція уряду на спалах Covid-19 у поєднанні з його цільовими заходами стимулювання в останні місяці призвели до того, що країна стала першою великою економікою, яка оговталася від пандемії. Очікується, що вона стане єдиною економікою G20, яка зростатиме цьогоріч.

Читайте також: «Українець помер, віддавши свої 15 хвилин кисню синові»: історія виявилася фейком.

Вартість бренду Японії знизилася на 6%, до $4,3 трлн. Країна піднялася до 3-го місця в рейтингу. Очікувалося, що вона буде однією з найбільш постраждалих від Covid-19 через її близькість до Китаю, густонаселених міст і зростання людей похилого віку. Однак Японія виявилася досить успішною, з низьким рівнем захворюваності і смертності від коронавірусу й поліпшенням стану економіки.

Ірландія стала єдиним національним брендом у топ-20, що продемонстрував зростання вартості - на 11% до $670 млрд. Її економіка виявилася особливо стійкою завдяки сильному експорту та збереженню споживчих витрат.