«У клієнтів хороша пам’ять. Вони пам’ятають Вас незалежно від того, пам’ятаєте ви їх чи ні» - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.05 € 31.85
«У клієнтів хороша пам’ять. Вони пам’ятають Вас незалежно від того, пам’ятаєте ви їх чи ні»

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами.

Фото: «ВОЛИНЬ– ЗЕРНО–ПРОДУКТ»

«У клієнтів хороша пам’ять. Вони пам’ятають Вас незалежно від того, пам’ятаєте ви їх чи ні»

Ці слова належать авторам дев’яти книг зі стратегії роботи з клієнтами Дону Пепперсу і Марті Роджерс

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Щороку компанія «ВОЛИНЬ–
ЗЕРНО–ПРОДУКТ» вносить нові корективи у клієнтські відносини. На початку 2020 року ТОП–менеджери холдингу представили клієнтам нову комерційну політику співпраці на 2020–й.

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами.

Основним критерієм політики є забезпечення високої якості наданих послуг та системний підхід до кожного клієнта, а відтепер — партнера компанії.

А також:

сумісне планування виробництва: культури, технології, потребу в ресурсі та його поставку, виконання робіт, забезпечення послугами з позиції максимальної технологічної та економічної ефективності;
забезпечення ресурсом та надання послуги відповідно до комплексної комерційної політики;
здійснення технологічного контролю, моніторингу, коригування виробничого процесу вирощування, збирання, логістика та раціональне розміщення продукції на елеваторах;
гарантування продажу с–г продукції;
організація та проведення фінансово–економічного консультування, навчання, аналізу та оцінювання сумісної партнерської діяльності;
створення базису для перспективної побудови загальних наскрізних функцій: управління, бухгалтерський облік, земельний ресурс, безпека бізнесу;
знижка на послуги (елеватора, автотранспорту, послуг с–г робіт) — 5%;
відсоток кредитування на придбання всього спектру агроресурсу — 16% річних.

Ще одною цікавою новинкою стало запровадження «Технологічної премії» розміром від  0,5% до 1,5% залежно від об’єму закупленої сировини до 1 листопада 2020 р. і виплачується за умов:

проведення повного розрахунку за поставлений ресурс;
частка ЗЗР (в т. ч. Мікродобрива, Інокулянти) разом із Насінням не менше 40% від загальної суми закупки Агроресурсу з початку року.
У 2020 році технологічну премію отримали більше 70 наших партнерів, яких було запрошено, щоб особисто подякувати за гарну співпрацю та оголосити про нову комерційну політику — 2021 та на партнерських умовах спільно із компанією «АДАМА» кожному клієнту вручити бензопилу «SHTIL».

Основні інсайти зустрічі:
сівозміна — 2021;
актуальність застосування рідких добрив у зв’язку із посушливою погодою;
ринок землі.

Зустріч була корисною для обох сторін і наміри на співпрацю у 2021 р. було зафіксовано. 

Світлана ДЕМ'ЯНЕНКО.