Створять мобільний додаток, де лучани повідомлятимуть про проблеми міста - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 26.98 € 31.81
Створять мобільний додаток, де лучани повідомлятимуть про проблеми міста

Додаток матиме назву «15-80».

Фото Pixabay.

Створять мобільний додаток, де лучани повідомлятимуть про проблеми міста

В обласному центрі створять мобільний додаток «15-80», який допоможе лучанам оперативно повідомляти про проблеми міста онлайн

Про це сьогодні, 23 грудня, під час пленарного засідання позачергової 2-ї сесії Луцької міської ради повідомив Луцький міський голова Ігор Поліщук, передають Волинські новини.

У нас є платформа «Відкрите місто», але ця програма призупинила свою діяльність. Саме тому потрібно найближчим часом, враховуючи досвід інших країн та міст, розробити додаток «15-80», у якому люди зможуть оперативно повідомляти про проблеми міста – сфотографувати проблему на мобільний телефон, додати геолокацію, і відправити. Після цього відповідні служби будуть реагувати на повідомлення.

Зі слів міського очільника, учора він дав доручення всім комунальним підприємствам міста посилити свою роботу по лінії гарячого реагування «15-80».

«У нас є платформа «Відкрите місто», але ця програма призупинила свою діяльність. Саме тому потрібно найближчим часом, враховуючи досвід інших країн та міст, розробити додаток «15-80», у якому люди зможуть оперативно повідомляти про проблеми міста – сфотографувати проблему на мобільний телефон, додати геолокацію, і відправити. Після цього відповідні служби будуть реагувати на повідомлення», – зазначив Ігор Поліщук.

Читайте також: У будівлі в Старому місті, де був морг, зроблять готель і ресторан.

Водночас, він наголосив, що, своєю чергою, комунальні підприємства триматимуть зворотний зв’язок із заявниками, зокрема, повідомлятимуть про вирішення проблеми.

«Якщо ж на вирішення потрібний більш тривалий час, представники відповідних служб також будуть зобов’язані повідомити про це заявника, як і у разі неможливості вирішення питання. До нас не так багато заявників звертаються на лінію оперативного реагування «15-80» щодня. Це близько 70-100 людей в день. Тому відповісти можна кожному. Цей додаток повинен стати помічником для комунальних підприємств і виконавчих органів», – акцентував міський голова.