«Випий 40 таблеток і подивися, що буде»: після перегляду «TikTok» трагічно померла семикласниця - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.04 € 32.79
«Випий 40 таблеток і подивися, що буде»: після перегляду «TikTok» трагічно померла семикласниця

Слідчі дії тривають.

Фото 05366.com.ua.

«Випий 40 таблеток і подивися, що буде»: після перегляду «TikTok» трагічно померла семикласниця

Подробиці трагедії встановлюють правоохоронці

У Боярці, що на Київщині, в академічному ліцеї «Гармонія» 16 лютого дві учениці сьомого класу випили по 40 таблеток дротаверину, внаслідок чого одна з дівчат померла. Друга дитина перебуває в лікарні в середньо стабільному стані.

Вони надивилися відео в TikTok на кшталт: «Випий 40 таблеток і подивись, що буде.

Про це повідомили у пресслужбі поліції Київщини. Там уточнили, що діти випили 40 таблеток дротаверину, який входить до складу «Но-шпи», передає apnews.com.ua.

«Вони надивилися відео в TikTok на кшталт: «Випий 40 таблеток і подивись, що буде», – повідомили в поліції.

Там додали, що життю госпіталізованої дитини зараз нічого не загрожує. На місці події працюють кіберполіцейські, ювенальні поліцейські та слідчі.

Читайте також: У Росії студент через ревнощі зарізав одногрупника.

У пресслужбі Київської облдержадміністрації зазначили, що навчальний заклад підпорядковується Боярській територіальній громаді Фастівського району. Голова КОДА Василь Володін дав доручення профільним службам провести термінове розслідування цього випадку.