Попит на український часник перевищує пропозиції місцевих виробників - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.91 € 33.15
Попит на український часник перевищує пропозиції місцевих виробників

На українському ринку не представлений органічний часник. Хоча торговельні мережі готові пропонувати виробникам 100-150 грн. за 1 кг такої продукції.

Фото agroter.com.ua.

Попит на український часник перевищує пропозиції місцевих виробників

У поточному сезоні в Україні спостерігають практично дворазове збільшення ринку часнику в порівнянні з минулим сезоном

Аналогічна ситуація, пов’язана з підвищеним споживчим попитом на дану культуру, збережеться в найближчі 2-3 роки. Пише agroter.com.ua за інформацією EastFruit.

Таку думку висловив Сергій Паращенко директор компанії «Чистий продукт», що займається виробництвом товарного часнику і посадкового матеріалу під час III Міжнародної торгової платформи «Інновації. Технології. Фінанси» із циклу «Збільшення прибутковості в агробізнесі», організованої агромедіа-агенцією Sapienza.

Поточний сезон був дуже вдалим для українських виробників часнику – товарна продукція продавалася навіть минаючи складські приміщення, практично з поля.

«Якщо говорити в цілому, то поточний сезон був дуже вдалим для українських виробників часнику – товарна продукція продавалася навіть минаючи складські приміщення, практично з поля. Через місяць після збирання врожаю та продукція, яка все ж потрапила на склад, була повністю розпродана – переробники розкупили все за нормальною ціною. При цьому було дуже багато запитів від імпортерів, які ми не змогли задовольнити, працюючи практично повністю на внутрішній ринок.

Прогнозуючи розвиток ринку часнику в Україні на найближчі 2-3 роки можу сказати, що високий споживчий попит на продукцію збережеться. При цьому посадочних площ під цією культурою в Україні дуже мало, як мало і виробників, які займаються упаковкою часнику – пакувальна ніша просто порожня, а споживач, який приходить в магазин бачить продукцію, яка лежить в кошиках», – зазначив Сергій Паращенко.

Директор компанії «Чистий продукт» також підкреслив, що часник – це та культура, яка вважається нішевою заслужено. «Часником, на відміну від, скажімо, пшениці можна засадити швидко великі площі. І це не культура «для проби» на один рік. Щоб мати успіх у вирощуванні часнику, потрібно стабільно займатися цією культурою, удосконалюючи її вирощування з року в рік застосовуючи нестандартні технології.

Крім того, важливо мати надійний ринок збуту і потрібно прагнути працювати виключно зі своїм посадковим матеріалом. При цьому необхідно розуміти, що пропозицій посадкового матеріалу в Україні досить багато, але коли його виробництвом фермер займається сам, то в цьому і є успіх. Тут відразу працює чиста економіка», – роз’яснив нюанси бізнесу з вирощування часнику Сергій Паращенко.