Курси НБУ $ 41.45 € 46.11
Методи просування мобільних додатків

Кількість мобільних додатків постійно зростає, тому конкуренція на цьому ринку колосальна.

Фото Pixabay.

Методи просування мобільних додатків

Сьогодні більш 5,19 мільярда людей користуються мобільними телефонами, а трафік мобільного інтернету перевищує трафік мережі з комп'ютерів

Це говорить про те, що більшість людей з розвинених країн постійно знаходяться в мережі. З цього випливає другий висновок — кількість мобільних додатків постійно зростає, конкуренція на цьому ринку колосальна, тому просування того чи іншого продукту є непростим завданням.

Якщо ви хочете якомога більше дізнатися про те, як просуваються мобільні додатки, читайте публікацію www.interkassa.com/blog/prodvizhenie-mobilnyh-prilozheniy-osobennosti-metody-i-analiz-effektivnosti — в ній все пояснюється максимально докладно. А поки коротко розповімо про те, як це працює.

Рекламне просування неможливе, якщо не була проведена базова оптимізація додатку, в який входить опис, грамотна назва, використання ключових слів, гарне промо та інша інформація, яка необхідна для розміщення на майданчику.

Що впливає на позицію додатків в Google Play і App Store

На даний момент більшість додатків представлені на цих великих майданчиках, тому не дивно, що розробникам і тим, хто просуває програми, доводиться орієнтуватися на їх правила. Позиції додатків в цих маркетах визначаються декількома моментами:

  • Відповідність додатку початковому запиту користувачів (тобто релевантність).
  • Якість додатку - критерії визначаються самим майданчиком.
  • Кількість і динаміка завантажень, а також кількість установок, запусків.
  • Кількість і динаміка видалень. Якщо додаток встановлюють, але при цьому часто або швидко видаляють, це дуже погано для його статусу.
  • Рейтинг оцінок і коментарів від користувачів.

Це, можна сказати, «природні» фактори, що впливають на позицію додатку в маркетах. Але багато що залежить і від просування. Навіть самий продуманий, зручний та ефективний додаток марний, якщо про нього не знають люди, тому тут включаються такі інструменти, як реклама, просування в соціальних мережах, репутація продукту і т. д.

Деякі формати просування мобільного додатку

Ми вже згадали рекламу, яка має різні форми. Це рекламні позиції в самих маркетах Google Play і App Store, представлення продукту в соціальних мережах, співпраця з блогерами та громадськими особистостями, замовлення реклами у колег, інших представників сфери і т. д.

Але рекламне просування неможливе, якщо не була проведена базова оптимізація додатку, в який входить опис, грамотна назва, використання ключових слів, гарне промо та інша інформація, яка необхідна для розміщення на майданчику. Багато хто упускає ці деталі, а над ними потрібно добре попрацювати.

Просування мобільного додатку — це окрема, дуже велика і важлива задача. Якщо на програму зроблена велика ставка, цим займається ціла команда. Але вже на рівні розробки важливо розуміти, що важливо для клієнта і що його в результаті приверне.

Telegram Channel