«Секс до шлюбу — це шкідливо», «призначення жінки — народжувати» – у луцьких школах хочуть запровадити християнську етику (Відео) - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.67 € 33.67
«Секс до шлюбу — це шкідливо», «призначення жінки — народжувати» – у  луцьких школах хочуть запровадити християнську етику (Відео)

Ілюстрація з підручника «Основи сім'ї».

Фото зі сайту «Лівий берег».

«Секс до шлюбу — це шкідливо», «призначення жінки — народжувати» – у луцьких школах хочуть запровадити християнську етику (Відео)

Щоб діти духовно не бідніли

Учора вперше у конференц-залі департаменту ЦНАП зібралися разом представники влади, національної поліції, духовенство, керівники закладів освіти Луцька, аби обговорити питання запровадження у школах міської територіальної громади факультативних занять з християнської етики та окреслити нові напрямки роботи з молоддю.

Автор називав шкідливим секс до шлюбу, зазначав, що використання контрацептивів — це вбивство, а призначення жінки — давати та оберігати життя.

Адже, діти духовно бідніють і активно долучаються до соціальних мереж. 

Депутат Роман Кравчук зазначив, що ми бачимо рівень аморальності і деградації суспільства і ми розуміємо, що нам потрібно виправляти цю ситуацію. тож представники різних сфер намагалися домовитися, щоб впровадити «Християнську етику» в усіх школах Луцької громади. Депутат також зазначив, що вчителів не вистачає, адже потрібно кваліфіковані люди які не просто перекажуть інформацію, а «передадуть серце дітям» і правильні цінності. Це дуже важливо. І друге дуже важливе питання 0 це  протидія поширенню шкідливих звичок. «Ми бачимо рівень наркоманії, злочинності і рівень  залежності різної форми і тому потрібно боротися з цим. У міській раді вважають, що інститут сім’ї нівелюється і батьки не відчувають відповідальності за виховання своїх дітей, які під впливом вулиці і соцмереж стають жорстокими. Тому впровадження у закладах освіти уроків «Християнської етики» стануть відповіддю на виховні виклики, які стоять сьогодні перед суспільством. 

Але ця дисципліна має бути позаконфесійною, адже йдеться у першу чергу про духовний розвиток дитини.  Крім того, такі години духовного спілкування поможуть подолати інформаційний вірус, який атакує голови та серця підростаючого покоління.

Президент всеукраїнського благодійного фонду сім'я Адріан Буковинський презентував учасникам наради навчально-методичний посібник «Основи сім'ї» який уже найближчим часом розглянуть на черговому засіданні депутати міської ради. До виготовлення друкованої продукції та створення відеороликів про здоровий спосіб життя долучиться Фонд Ігоря Палиці тільки разом.

До речі, Адріан Буковинський зі своїми посібниками вже потрапляв у скандал, пише Лівий берег. Адже попри те, що книги «Основи сім’ї»  не мають грифу МОН. У 2019 році вже новий освітній комплекс «Основи сім’ї» розпочали викладати як вибіркову дисципліну у 132 українських школах. Які курси на вибір мають бути у старшокласників, вирішує педагогічна рада, консультуючися з батьками. Але у багатьох школах, де почали вчити «Основам сім’ї», таких обговорень з батьками не було. 

Зокрема, автор називав шкідливим секс до шлюбу, зазначав, що використання контрацептивів — це вбивство, а призначення жінки — давати та оберігати життя.

Через сексистські та антинаукові твердження підручник викликав резонанс, однак забороняти його у МОН не стали. Натомість вирішили провести антидискримінаційну експертизу — з таким проханням до міністерства звернулися батьки. Експерти вимагали в автора внести 66 правок до курсу, водночас Буковинський вирішив взяти до уваги лише 31, ще 31 — не прийняв, а решту 4 — залишив відкритими через «дискусійний характер»..

Читайте такожПід час перерви між уроками помер 12-річний школяр

У своєму листі до комісії МОН Адріан Буковинський пише, що насправді «з листопада 2019 року розпочато брутальну кампанію з дискредитації програми «Основи сім’Ї»: «Видається очевидним, що якщо на підставі звернень кількох громадян розглядати таким чином усі спірні питання стосовно програм і підручників, зупиняти на цій підставі дію відповідних грифів, то система освіти ризикує зазнати колапсу».