Через глобальний дефіцит, туалетний папір подорожчає - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.56 € 33.44
Через глобальний дефіцит, туалетний папір подорожчає

Будуть й інші «приємності».

Фото зі сайту Радіо ТРЕК.

Через глобальний дефіцит, туалетний папір подорожчає

Гігантський контейнеровоз «Евер Гівен» (Ever Given) зняли з мілини в Суецькому каналі 29 березня. Кількох днів блокування найважливішого морського маршруту вистачило, щоб влаштувати справжній хаос у міжнародній торгівлі

Однак епопея з «Евер Гівен» не єдина і не головна проблема морських перевезень. Набагато сильніше перевезення постраждали від епідемії коронавірусу: криза зламала кілька найважливіших ринків і в результаті зі світового вантажообігу зникла значна частина великовантажних контейнерів, повідомляє Радіо Трек із посиланням на видання «Медуза».

Це вже призвело до зростання вартості перевезень і, як наслідок, до підвищення цін на товари першої необхідності в усьому світі.

Черговою (але не єдиною) жертвою контейнерної кризи стане туалетний папір, який неминуче подорожчає вже найближчим часом.

Контейнери нині стоять у доках у США. Через те, що Америка припинила експорт, товари з Азії прибувають туди на кораблях, але «тара» назад не повертається. Тож на ринку вантажних морських перевезень нині шалений дефіцит контейнерів і багато фірм просто не можуть собі їх дозволити.

Черговою (але не єдиною) жертвою контейнерної кризи стане туалетний папір, який неминуче подорожчає вже найближчим часом.

Це впливає на перевезення та торгівлю великою кількістю товарів.

Перебої постачання поширюються на всі нові ринки. Минулого тижня бразильська компанія Suzano - найбільший виробник пульпи, целюлозної сировини для туалетного паперу, - повідомила, що гряде глобальний дефіцит цього товару.

Через невигідність поставок майже не відвантажують інші товари в багатьох регіонах: целюлозну сировину в Бразилії, кава сорту «робуста» у В'єтнамі, рис в Таїланді, цукор в Індії. Закриваються текстильні підприємства в Індокитаї, які працювали з малою нормою прибутку.

Скоротилися поставки в США і Європу та інших товарів (спортивний інвентар, вироби зі шкіри, інструменти і т. Д.). Контейнерну кризу неможливо подолати швидко, вважають експерти.

Читайте такожУ Цуманській пущі виміряли зріст підсніжників (Фото)

Тому ціни на контейнерні морські перевезення будуть рекордно високими принаймні до кінця року.