У Луцьку з дитячої залізниці вивозять майно (Фото. Відео) - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.56 € 33.44
У Луцьку з дитячої залізниці вивозять майно (Фото. Відео)

Влада обіцяла, що атракція перейде у власність міста.

Фото з фейсбук-сторінки: Луцька дитяча залізниця.

У Луцьку з дитячої залізниці вивозять майно (Фото. Відео)

Учора з Луцької дитячої залізниці почали вивозити меблі, стенди та форму юних залізничників

Ще на початку місяця міський голова Ігор Поліщук зустрівся з головою правління акціонерного товариства «Укрзалізниця» Володимиром Жмаком з питання збереження в Луцьку дитячої залізниці. Тоді Володимир Жмак запевнив у готовності в найкоротші строки провести всі необхідні процедури, аби дати можливість викупити дитячу залізницю у власність міста та зберегти її функціональне призначення, розвивати.

Якщо мала магістраль не перейде у комунальну власність, скоріше за все, її зрівняють із землею вже у найближчому майбутньому.

Втім, щось пішло не так. Учора з Луцької дитячої залізниці почали вивозити меблі, стенди та форму юних залізничників . Про це інформують на фейсбук-сторінці Луцька дитяча залізниця.

 

 «Частину майна перевезуть на сусідню — Рівненську дитячу залізницю. На даний момент ще не вирішена доля рухомого складу, станційних будівель та колійного господарства. Якщо мала магістраль не перейде у комунальну власність, скоріше за все, її зрівняють із землею вже у найближчому майбутньому», - йдеться у дописі. 

8 листопада 1954 року, о 12 годині 20 хвилин , під звуки духовго оркестру, зі ст. Росинка відправився перший поїзд на Луцькій дитячій залізниці. Рухомий склад складався з німецького трофейного паровоза HF 11-751 серії HF 110C заводу «Henschel» та двох дерев'яних вагонів . Саме з цього моменту почалися пасажирські перевезення на Луцькій дитячій залізниці.

Читайте такожВирішили влаштувати прибирання на залізниці, аби не відлякувати туристів

Нажаль, пів року тому стало відомо, що Укрзалізниця прагне закрити дитячу залізницю в Луцьку, яка працювала тут понад 65 років. Відтоді громадськість періодично зверталася до влади врятувати залізницю.