100 роверів і 15 парковок: велосипед у Луцьку хочуть зробити громадським транспортом - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 26.70 € 31.46
100 роверів і 15 парковок: велосипед у Луцьку хочуть зробити громадським транспортом

Лвів'яни вишлють вимоги до своїх парковок, а міська влада запропонує їм місця для них.

Фото velonation.bike.

100 роверів і 15 парковок: велосипед у Луцьку хочуть зробити громадським транспортом

Велосипед у Луцьку пропонують розглядати як частину громадського транспорту, і відповідно до цього розбудовувати міську велоінфраструктуру

Таку пропозицію озвучив депутат Луцькради Михайло Наход під час круглого столу з обговорення концепцій розвитку міської велоінфраструктури, організованого Громадянським Рухом «СВІДОМІ», пише «Конкурент».

На його думку, велосипед – це зручна екологічна альтернатива, і якщо правильно її реалізувати, Луцьк і справді стане сучасним європейським містом. 

«Ми розглядаємо велосипед як частину громадського транспорту. Тому, організовуючи велорух у місті необхідно, щоб велопарковки, пункти велошерінгу, велопрокату були у місцях пересадки людей з автобусів. Тобто, люди пересідають на ці велосипеди – і їдуть далі»,– пояснює ідею Михайло Наход.

 

 Його колега, очільник фракції «СВІДОМИХ» у Луцькраді Тарас Шкітер додає, що спільно з колегами вони вже провели перемовини з львівськими інвесторами, які готові розвивати цей напрямок у Луцьку.

Львів'яни вишлють вимоги до своїх парковок, а міська влада натомість запропонує їм місця для цих парковок.

«Я зв'язався зі співзасновником компанії NextBike Остапом Буденкевичем, і він готовий зайти в Луцьк як інвестор, купити для початку 100-120 велосипедів і зробити 15 парковок по всьому місту. Але це за умови, що місто підпише з ними меморандум про співпрацю.  Цей документ зобов'яже Луцьк виконати програму з розвитку велоінфраструктури. Тобто, інвестор заходить з грошима, але тим самим стимулює місто розвивати велоінфраструктуру. Він має впевненість, що за 5 років інфраструктура буде зроблена», – говорить депутат. 


До такої ідеї команда прийшла, проаналізувавши досвід попередніх років. «Всі ідуть шляхом, що треба робити спершу велоінфраструктуру, а потім розвивати велорух. Ми довго аналізували це питання, і зрозуміли, що якщо іти таким шляхом, то, в принципі, ніяких змін не буде. Тому що про розвиток велоінфраструктури говорять з 2007 року, а зараз 2021 – і результатів немає. Тому ми вирішили концептуально поміняти підхід. Місто буде вимушене для інвестора робити інфраструктуру, бо інвестор підпише з містом юридичний документ», – розповідає Тарас Шкітер.  

Читайте також у нас: Перша партія сировини з цукрової тростини прибула на Гнідавський цукровий завод.

Наразі «СВІДОМІ» домовилися, що львів'яни вишлють вимоги до своїх парковок, а міська влада натомість запропонує їм місця для цих парковок.

У заході також взяли участь депутат Луцької міської ради Михайло Наход, старший викладач кафедри автомобілів і транспортних технологій Луцького НТУ, кандидат технічних наук Павло Мазилюк, архітектор-урбаніст Данило Яловенко, співвласник магазину «Альпініст» Олександр Оришко, засновник клубу «елоВершники» Микола Ворон, випускник кафедри автомобілів і транспортних технологій Луцького НТУ Іван Слатов.

Джерело: Конкурент.