
Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков спростував інформацію про те, що Україна збудує шість платних автобанів.
Дорога Ягодин-Ковель-Луцьк не буде платною, – міністр інфраструктури
Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков спростував інформацію про те, що Україна збудує шість платних автобанів, і вже визначили граничну вартість стягнення плати за проїзд
Про це він написав на своїй сторінці у фейсбуці.
За його словами, проєкти державно-приватного партнерства (ДПП) — це формат «оплати частинами» інвестору від держави, без плати за проїзд. У жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували Першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі.
Йдеться про 6 ділянок доріг загальною протяжністю 1 500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів ДПП.
Йдеться про 6 ділянок доріг загальною протяжністю 1 500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів ДПП:
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18)
Бориспіль — Полтава (М-03)
Херсон — Миколаїв (М-14)
Київ — Житомир — Рівне (М-06)
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19)
Дніпро-Кривий Ріг — Миколаїв (M-04, H11)
У рамках цього проєкту плати за проїзд не буде. Внески інвестора компенсуватимуть з державних коштів, наголошує Кубраков. Тобто, фактично йдеться про своєрідний формат оплати частинами, який у світі більше відомий як «availability payments» або «плата за доступність».
«У чому вигода для інвестора? Окрім виплат за пророблену роботу, він також отримує на наступні 20–25 років контракт на утримання оновленої ділянки. Такий формат співпраці допомагає державі пришвидшити процес оновлення та якісного утримання доріг, а інвестору — гарантувати прибутки у довгостроковій перспективі», зауважує міністр.
Читайте також: Навколо Луцька планують будувати об’їзну дорогу
