Ремонт і обслуговування автомобілів марки BMW
У кожного автомобіля є свій регламент обслуговування, але частіше це є загальноприйнятим стандартом. Ним користуються численні виробники автомобілів і завод BMW зокрема, пропонуючи покупцям відповідні умови обслуговування з отриманням якісних підсумкових результатів
У сервісній книжці також пишеться, що саме своєчасне обслуговування за графіком є гарантом попередження багатьох поломок.
Коли і що потрібно замінювати?
Відповідно до загальної рекомендації виробника регламентні роботи повинні проводитися кожні 10 тис. км. пробігу. За цей період не завжди потрібно замінювати гальмівні колодки BMW, але обов'язково замінюється масло в двигуні, повітряний, масляний і паливний фільтр, а також проводиться перевірка основних агрегатів і вузлів. Якщо умови експлуатації важкі, тоді пробіг для обслуговування зменшується.
Кожні 20-30 тис. км. пробігу необхідно замінювати свічки розжарювання, перевіряти стан ременя і, можливо, замінювати його, оцінити стан колодок і багато іншого. Кожні 50-60 тис. рекомендується замінювати масло в АКПП.
Регламентні перевірки
Незалежно від того що змінюється, в будь-якому випадку перевіряються деякі елементи:
- шланги паливної і гальмівної системи;
- випускна система;
- покришки й диски;
- рівень всіх рідин;
- навісне обладнання і багато іншого.
Деякі деталі найкраще замінити, нехай навіть вони не в зношеному стані. Нерідко замінюються саме гальмівні колодки БМВ 3, нехай навіть ще є залишок.
Це відмінна можливість попередити поломку в майбутньому, а також гарантувати нормальні умови для гальмування.
Де придбати запчастини?
Величезний каталог запчастин пропонує до розгляду інтернет-магазин «JAPAN-CARS», де є всі необхідні деталі для регламентного обслуговування і ремонту. Популярністю користуються гальмівні колодки БМВ 5 і для багатьох інших моделей. Асортимент включає пропозиції, як від заводу-виготовлювача, так і відмінні альтернативи за хорошою ціною.
Вибір завжди можна зробити через каталог з підбором марки і моделі, або за допомогою введення VIN-коду. Другий варіант більш правильний і точний, що гарантує оптимальний підбір. В якості альтернативних способів пошуку запчастин можна звертатися за допомогою до менеджерів. Вони готові вислухати запити і підібрати деталі строго під конкретне авто. Технічне обслуговування в будь-якому випадку є правильною інвестицією і ефективним рішенням для гарантії безпеки.